О Б Я В А ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА „ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА ИВАНОВО“
07.10.2024 г. Проект за изменение и допълнение на Наредба № 1 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги „На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от датата на публикуване, за предложения и становища по настоящия проект за изменение и допълнение на Наредба № 1 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. “ Предложенията и становищата могат да бъдат депозирани в деловодството на Община Иваново на адрес: с. Иваново, общ. Иваново, обл. Русе, ул. „Олимпийска“ № 75 или на следния електронен адрес: obshtina@ivanovo.bg
ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ
ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД ПЛЮС
ОПЕРАЦИЯ BG05SFPR003-1.001 „ТОПЪЛ ОБЯД“
О Б Я В А
ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА
„ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА ИВАНОВО“
Община Иваново обявява прием на документи от кандидат-потребители за услугата „Топъл обяд“ по Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“ по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027, съфинансирана от Европейски социален фонд плюс (ПХОМП ЕСФ +), за предоставяне на топъл обяд.
Проектът ще се реализира на територията на община Иваново, като услугата ще се предоставя в периода от 01 януари 2023 г. до 30 септември 2025 г. в рамките на 33 месеца. Осигуреното проектно финансиране ще обслужва 150 лица от целевите групи на територията на община Иваново.
За потребители на социалната услуга могат да кандидатстват лица от следните целеви групи:
1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;
2. лица – обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа;
3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ;
4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане;
5. скитащи и бездомни лица;
6. лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
Подкрепата може да се предоставя и на хора, изпаднали в затруднено положение в резултат на природни бедствия, пандемии и др. форсмажорни обстоятелства, с оглед овладяване на възникнали извънредни ситуация в страната.
В случаите, в които всеки от членовете на едно семейство или домакинство попада в някоя от изброените основни целеви групи, топъл обяд може да бъде предоставя на всеки един от тях.
Чрез подпомагането с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигуряват такава.
Спазвайки принципите на балансирано хранене и изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и нормите за хранене, услугата „Топъл обяд“ ще се предоставя от Домашен социален патронаж, който ще осигурява безплатен топъл обяд – супа, основно ястие, хляб и веднъж седмично десерт на потребителите в дните от понеделник до петък включително. Храната ще се транспортира със служебните автомобили до домовете на потребителите. Стойността на един храноден за едно лице от целевата група се определя в размер на 3.20 лв.
Процедурата за прием на документи за кандидат-потребители започва от 01.12.2022 г. /четвъртък/ и ще продължи през целия период на реализирането на проекта.
Необходими документи за кандидат-потребителите, които може да изтеглите от сайта на Общината или да получите в сградата на общинска администрация - в Центъра за административно обслужване в Община Иваново са:
- Заявление-декларация по образец – Приложение № 1;
- Приложение № 6 – Декларация за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация;
- Документ за самоличност на лицето или настойника/попечителя (за справка);
- Копие на ТЕЛК/НЕЛК (при наличие).
Всички кандидати представят Заявление-декларация за необходимост от подкрепа – (Приложение 1 от Ръководството) и декларации за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация (Приложение 6), като такива се попълват от кандидатите за участие в проектните дейности и всички пълнолетни членове в техните семейства.
Документи се подават всеки делничен ден от 08:15 до 16:45 часа от 01.12.2022г. /четръртък/ в Центъра за административно обслужване в Община Иваново.
Най-нуждаещите се потребители ще бъдат определени след преценка на допустимост, извършена от Дирекция „Социално подпомагане“ – Две могили.
Повече информация може да се получи в работно време на тел. 08116/22-53
Всеки гражданин може да подава сигнали за лица попадащи в обхвата на целевите групи, както писмено така и на телефон: 08116/22-53
ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ:
2. Декларация за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация;
3. Обява за прием на документи;
ОБЯВА - за провеждане на конкурс на 25.02.2025 г. и 26.02.2025 г. във в.ф. 54 800 – Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина.
О Б Я В А
за провеждане на конкурс на 25.02.2025 г. и 26.02.2025 г. във в.ф. 54 800 – Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина.
Със заповед № РД-498/03.12.2024 г. на командира на Националната гвардейска част са обявени 119 (сто и деветнадесет) вакантни длъжности за войници за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина, в Националната гвардейска част – военно формирование 54 800 - гр. София.
Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 44 години;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- да са психологично пригодни.
Кандидатите за приемане на военна служба на длъжности в Националната гвардейска част, следва да подадат лично заявление до командира на Националната гвардейска част чрез Военно окръжие I степен – Русе.
Срок за подаване на документи - до 24.01.2025 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове:
- на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_dokumenti_11.12.2024.pdf
ОБЯВА - войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военно формирование 52480-София.
О Б Я В А
Със заповед на командира на Командване за логистична поддръжка № РД-1297/03.12.2024г. са обявени 21 (двадесет и една) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военно формирование 52480-София.
Кандидатите за вакантната длъжност трябва:
да имат средно или по-високо образование;
- да са годни по медицинските стандарти и психологично пригодни за военна служба, да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба, поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите си право на пенсия;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната.
Срок за подаване на документите-17.01.2025г.
Размерът на основното месечно възнаграждение е не по-малък от 1 600.00 лева.
За информация:
- Военно окръжие I степен–Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
Линк към обявата: https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objava_klp_12.2024.pdf
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за заемането на длъжности за военни оркестранти в Гвардейския представителен духов оркестър на Националната гвардейска част с кандидати за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за заемането на длъжности за военни оркестранти в Гвардейския представителен духов оркестър на Националната гвардейска част с кандидати за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина.
Със заповед № ОХ-929/07.10.2024 г. на министъра на отбраната на Република България е разкрита процедура за допускане до участие и провеждане на конкурс с кандидати за приемане на 8 (осем) сержанти/старшини, оркестранти на военна служба в Гвардейския представителен духов оркестър на Националната гвардейска част, които следва да се заемат от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина.
Кандидатите за участие в конкурса трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 50 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 53 години за неупражнилите правото си на пенсия;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „Уволнение“;
- да покриват нормативите за физическа годност;
- да са психологично пригодни.
Срок за подаване на документи – 22.11.2024 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен– Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obqva_16.10.2024.pdf
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования на пряко подчинение на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или в
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования на пряко подчинение на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина
Със заповед № РД-01-678/16.10.2024 г. на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана (Командване КИПКО) е разкрита процедура за обявяване на 10 (десет) войнишки длъжности във военните формирования на пряко подчинение на командира на Командване КИПКО за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина, както следва:
в. форм. 46390 – София – 3 длъж.;
в. форм. 42170 – Сливен – 3 длъжн.;
в. форм. 26340 – София – 2 длъжн.;
в. форм. 38410 – София – 1 длъжн.;
в. форм. 28870 – София – 1 длъжн..
Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- да са психологично пригодни.
Конкурсът ще се проведе по график от 16.12.2024 г. до 20.12.2024 г. във военно формирование 46390, с адрес гр. София, бул. „Цариградско шосе“ № 113А и включва:
- тест за проверка на общата култура;
- изпит за определяне на физическата годност;
- събеседване.
Срок за подаване на документи – 22.11.2024 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен– Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/objva_kpkipko_docum_10.2024
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
ОБЯВА ЗА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ И ВОДИ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование –социални, стопански и правни науки и/или технически науки
3. Професионален опит – 2 години;
5. Минимален ранг – IV-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗОС, ЗС, ЗСПЗЗ, ЗУТ, ЗВ, ЗЕ, ЗМСМА, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Комплектова документите, доказващи собствеността на Общината и съставя актове за имоти общинска собственост.
Комплектова и подготвя за изпращане на областен управител преписки за деактуване на имоти държавна собственост. Подпомага издирването и съставянето на актове за незаети общински имоти. Поддържа в актуалност главния регистър, картотеката и спомагателните регистри за имотите общинска собственост.
Отписва имотите, неправилно актувани като общинска собственост, както и тези, основанието за които е отпаднало. Подготвя тръжни документации и участва в процедури за отдаване под наем на имоти – общинска собстваност. Изготвя анекси към договори за отдаване под наем на имоти – общинска собственост. Подготвя тръжни документации и участва в търгове и конкурси за продажба на имоти – общинска собственост. Участва в комисии, осъществяващи контрол по стопанисване на общински имоти, участва в огледи и в изготвяне на констативни протоколи за състоянието им. Участва в процедури за изземване на общински имоти. Изготвя договори за предоставяне на управление, на ползване и за учредяване на вещни права върху имоти – общинска собственост. Изготвя анекси към договори и предизвестия за прекратяването им. Изготвя справки и издава удостоверения по молба на физически и юридически лица за собствеността и ползването на имотите, заверява молби-декларации по обстоятелствени проверки.
Контролира физическото състояние на общинските имоти. Изготвя предложения до кмета и проекти на докладни записки до общински съвет относно общински имоти. Съхранява и опазва документите, свързани с общинска собственост. Подпомага кмета на общината при осъществяване политиката, свързана с дейностите по експлоатацията, изграждането, реконструкцията и модернизацията на водностопанските системи и съоръжения – общинска собственост. Подготвя проекти на подзаконови нормативни актове в областта на общинската собственост и проекти за изменение и допълнение на подзаконови нормативни актове, касаещи общинската собственост. Изготвя програма за управление и разпораждане с имоти – общинска собственост. Подготвя документацията и участва в комисията, съгласно Наредба № 13 за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на жилища – общинска собственост. Изготвя отговори на жалби, заявления, сигнали и предложения на граждани, свързани с общинската собственост. Подготвя, от името на кмета на общината до общински съвет, предложения относно условията и реда за ползване и водовземане на водните обекти или водите – общинска собственост. При необходимост изготвя становища за различни общински водни обекти, водостопански системи и съоръжения. Отговаря за достоверността на изготвените документи и заверява с печати „Вярно с оригинала“ и „Общинска администрация“ копия на оригинални документи, свързани с общинската собственост. Изпълнява и други дейности, възложени от директора на Дирекция „СА“, по изключение от секретаря на Общината, зам. кмета и кмета на Общината. В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация: минимална - 933 лв. (деветстотин тридесет и три лева), максимална – 1800 лв. (хиляда и осемстотин лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
Допуснат кандидат:
№ по ред
Име, презиме и фамилия на кандидата
1. Лютвие Алиева Масуркова
2. Недопуснат кандидати - няма
Председател на конкурсната комисия: /п/
Ирина Иванова
Директор дирекция „СА“ в Община Иваново
Дата: 29.11.2024 г.
П Р О Т О К О Л
за начина на оценяване
на конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПеРТ ОБЩИНСКА СОБСТВЕНОСТ И ВОДИ В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
Днес, 10.12.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-804/27.11.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:
Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
Брой на въпроси на теста – 30.
Време за решаване на теста – 60 минути.
Оценяване на въпросите:
от 1 до 15 – по 1 точка;
от 16 до 30 – по 2 точки;
Максимален резултат – 45 точки.
Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
от 30 до 35 точки – оценка 1
от 36 до 40 точки – оценка 2
от 40 до 45 точки – оценка 3
Оценяването се извършва по 3-степенна скала:
3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.
Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
Резултат от теста – умножава се по 3;
Резултат от интервюто – умножава се по 5.
Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Ирина Иванова /п/
ЧЛЕНОВЕ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Цветелина Тодорова /п/
Диана Данчева /п/
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ И ГОРИ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
ОБЯВА ЗА КОНКУРС
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ЗЕМИ И ГОРИ” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни науки и/или технически науки;
3. Професионален опит – 2 години;
5. Минимален ранг – IV-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗУТ, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗГ, ЗОСИ, ППЗСПЗЗ, ЗМДТ, ЗМСМА, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Комплектова документите, доказващи собствеността на Общината и съставя актове за имоти общинска собственост. Подготвя тръжни документации и провежда процедури за отдаване под наем на земеделски земи – общинска собственост. Подготвя тръжни документации и участва в търгове и конкурси за продажба на земеделски земи, гори и горски територии – общинска собственост. Подготвя документации и провежда процедури по реда на Наредбата за условията и реда за възлагане изпълнението на дейности в горските територии – държавна и общинска собственост, и за ползването на дървесина и недървесни горски продукти. Извършва маркиране и кубиране на отсечена дървесина извън горските територии, по искане на физически и юридически лица. Води регистър на пчелните семейства на подвижно пчеларство по реда на чл. 9, ал. 3 от Закона за пчеларството на територията на с. Иваново. Участва в процедури по разпределение на пасищата и мерите – общинска собственост. Участва в комисията по разглеждане на постъпили заявления и приложените им документи за изплащане на правоимащите лица по реда на § 16 от Закона за собствеността и ползването на земеделски земи (ЗСПЗЗ) на суми за имотите по чл. 37в, ал. 3, т. 2 от ЗСПЗЗ, като изготвя протоколи и писма, комплектова и съхранява документацията. Подпомага дейността на лесовъда на Община Иваново. Изготвя предложения до Общинския съвет за начина на стопанисване, управление и разпореждане със земеделските земи, гори и горски територии – общинска собственост. Изготвя договори и анекси към договори за отдаване под наем и ползване на имоти – общинска собственост. Изготвя проекти за приемане и изменение и допълнение на подзаконови нормативни актове на Общинския съвет, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Подготвя проекти на докладни записки до Общински съвет – Иваново по въпроси, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Установява административни нарушения на законите, подзаконовите нормативни актове и наредбите на Общината, свързани със земеделските земи, гори и горски територии и съставя актове за установяване на административни нарушения. Организира и провежда процедури по оглед и даване на разрешение за отсичане на дървета извън горските територии. Провежда процедури и подготвя проекти на заповеди за изземване на земеделски имоти по реда на ЗСПЗЗ. Извършва проверки и изготвя отговори на жалби, заявления, сигнали и предложения на граждани, свързани със земеделските земи, гори и горски територии. Изготвя справки, информация и удостоверения по искане на физически лица, юридически лица, институции и др. Участва в комисии, осъществяващи контрол по стопанисването, управлението и ползването на общински имоти – земеделските земи, гори и горски територии и изготвя констативни протоколи за състоянието им. Изпълнява и други дейности, възложени от директора на Дирекция „СА“, по изключение от секретаря на Общината, заместник-кмета и кмета на Общината. В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация: минимална - 933 лв. (деветстотин тридесет и три лева), максимална – 1800 лв. (хиляда и осемстотин лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
Допуснат кандидат:
№ по ред
Име, презиме и фамилия на кандидата
1. Калина Дечева Драфилова
2. Недопуснати кандидат - няма
Председател на конкурсната комисия: /п/
Ирина Иванова
Директор дирекция „СА“ в Община Иваново
Дата: 29.11.2024 г.
П Р О Т О К О Л
за начина на оценяване
на конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПеРТ ЗЕМЕДЕЛСКИ ГОРИ И ЗЕМИ В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
Днес, 10.12.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-803/27.11.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:
Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
Брой на въпроси на теста – 30.
Време за решаване на теста – 60 минути.
Оценяване на въпросите:
от 1 до 15 – по 1 точка;
от 16 до 30 – по 2 точки;
Максимален резултат – 45 точки.
Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
от 30 до 35 точки – оценка 1
от 36 до 40 точки – оценка 2
от 40 до 45 точки – оценка 3
Оценяването се извършва по 3-степенна скала:
3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.
Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
Резултат от теста – умножава се по 3;
Резултат от интервюто – умножава се по 5.
Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Ирина Иванова /п/
ЧЛЕНОВЕ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Цветелина Тодорова /п/
Диана Данчева /п/
Обява за ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни науки;
3. Професионално направление – икономика;
4. Професионален опит – 3 години при образователна степен бакалавър или 2 години при образователна степен магистър;
5. Минимален ранг – IV-ти младши;
6. Кандидатите трябва да отговарят на условията по чл.18, т.1, б.“а“ и б.“б“ и т.2 от Закона за счетоводството, а именно:
6.1. да имат придобита задължителна минимална степен на завършено образование и съответстващ към него действителен стаж по специалността, както следва:
а) висше счетоводно-икономическо образование и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол, съответно:
аа) при магистърска степен - две години;
бб) при бакалавърска степен - три години;
вв) при степен "професионален бакалавър" - 4 години;
б) друго висше икономическо образование и 5 години стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол;
6.2. да не са осъждани за престъпление от общ характер по глава пета и по глава шеста, раздел I от Особената част на Наказателния кодекс.
ІІ. Допълнителни изисквания:
- Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
- Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: Закон за администрацията, ЗМСМА, ЗДСл, КТ, ЗС, ЗДБ, ЗДДС, ДОПК, ЗКПО, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново;
- Придобито образование по специалност „Счетоводство и контрол“ ще се счита за предимство.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Осъществява определените с нормативните актове функции по организация и контрол на счетоводната дейност и отчетност в общината. Изготвя оборотни ведомости, баланс, отчети и справки в рамките на своята компетентност.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация: минимална - 933лв. , максимална – 1850 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.