Национална кампания за въвеждане на еврото в България

Министерство на финансите, съвместно с Българска народна банка, инициираха мащабна информационна кампания по повод въвеждане на еврото в България.



В рамките на Работна група „Комуникации“ към Координационния съвет за подготовка на Република България за членство в еврозоната, в която НСОРБ е член, се представи разработен Бранд бук с правила за прилагане на визуалната идентичност на кампанията. Предвидени са три етапа на кампанията, за всеки от които е подготвено различно послание, в зависимост от заложените целеви групи.



Във връзка с това, МФ кани българските общини да се включат в информационната кампания и популяризирането ѝ чрез всички свои комуникационни канали. 



За целта, могат да използват предоставуните от МФ банери в различни размери, които общинските администрации могат да използват в дейностите по информиране на местната общност, включително чрез публикации в социалните мрежи и вграждане на административните си сайтове, с линк към официалната платформа на кампанията: https://evroto.bg и https://еврото.бг, където се поддържа непрекъснат информационен поток от новини, въпроси и отговори, аудио, видео и дигитални материали.



https://namrb.org/bg/aktualno/natsionalna-kampaniya-za-avezhdane-na-evroto-balgariya-17280



https://evroto.bg/#