Декларация за достъпност на съдържанието на интернет страницата на общинска администрация Иваново
РАЗДЕЛ 1
ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СЪДЪРЖАНИЕ
Община Иваново се ангажира да осигури достъп до: уебсайта си
в съответствие с чл. 58в от Закон за електронното управление и чл. 39 и 39а от Наредба за общите изисквания към информационните системи, регистрите и електронните административни услуги
Настоящата декларация за достъпност се отнася до:
уебсайт
Адрес: https://ivanovo.bg
Стандарт, който е спазен за осигуряване на достъпно съдържание:
I. Статус на съответствие
Частично съответства на изискванията на посочения стандарт- поради несъответствията и изключенията, посочени по-долу
II. Недостъпно съдържание
Осигуряването на съвместимост с наличните стандарти за достъпност невинаги е възможно във всеки един аспект. Техниките за разработка и достъп до интернет се развиват с бързи темпове, което понякога прави някои от стандартните изисквания за достъпност излишни. Администрацията на Община Иваново непрекъснато работи за постигането на високи стандарти на достъпност и използваемост на съдържанието в него.
Описание и посочване на несъответствието |
Възможности за избор |
Жестомимичен език (Предварително записан): Интерпретацията на езика на знаците е осигурена за цялото предварително записано аудио съдържание в синхронизирани носители |
Изискване 1.2.6 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо |
Осигурен е механизъм за установяване значението на абревиатури и съкращения |
Изискване 3.1.4 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) |
Субтитри за аудио и/или видео излъчвания на живо. |
Изискване 9.1.2.4. от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) |
Синхронизирано аудио представяне на видео съдържанието. |
Изискване 9.1.2.5. от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) |
Контрастно съотношение |
Изискване 9.1.4.3 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Частично осигурено, с изключение на външни приложения, разработени от трети лица и интегрирани в сайта на администрацията, върху които тя няма контрол |
Да не се представя текст във вид на изображение. |
Изискване: 9.1.4.5. от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) |
Регулируеми времеви интервали |
Изискване 9.2.2.1 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Не се използват времеви интервали |
Активиране посредством движение |
Изискване 9.2.5.4 от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) Неприложимо Липса на модул, който да се активира при движение. |
Езикът на всяка отделна част от съдържанието на страницата може да бъде програмно установен. |
Изискване 9.3.1.2. от EN 301 549 V3.2.1 (2021-03) |
Дата на първоначално изготвяне на декларацията: |
01.10.2020 г. |
Дата на ежегодна актуализация (преразглеждане) на декларацията: |
01.10. |
Метод, използван за изготвяне на декларацията: |
Самооценка, направена от лицето по чл. 1, ал. 1 или 2 от ЗЕУ, собственик на уебсайта |
Обратна информация и данни за контакт |
|
Aдрес за предоставяне на обратна информация (сигнали) и предложения относно достъпността на този уебсайт |
Община Иваново, 7088 с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75
|
Връзка към форма за заявление за обратна връзка |
|
Данни за контакт с длъжностно(и) лице(а), отговарящо(и) за достъпността и обработването на заявките, изпращани чрез механизма за предоставяне на обратна информация |
Център за административно обслужване, тел. 08116/22-55, e-mail: obshtina@ivanovo.bg |
Забележка: В таблицата са описани само онези изисквания на стандарта, които не са покрити, покрити са частично или са неприложими. Изцяло покритите изисквания на стандарта не се описват, съгласно изискванията за попълване на декларацията за съответствие.
Процедура по прилагане |
|
Съгласно Решение за изпълнение (ЕС) 2018/1524 на Комисията от 11 октомври 2018 година и на основание чл. 58г, ал. 1 от Закона за електронното управление (ЗЕУ), в Общинска администрация Иваново е определена следната процедура за разглеждане на сигнали: - Сигнали, подадени по реда на ЗЕУ за нарушения на изискванията за достъпност на съдържанието на интернет страницата на Общинска администрация Иваново, се подават в Центъра за административно обслужване на Община Иваново всеки работен ден от 08:15 ч. до 16:45 ч. на адрес: с. Иваново, ул. „Олимпийска“ № 75 или се изпращат чрез лицензиран пощенски оператор; по електронен път: на obshtina@ivanovo.bg или чрез уебсайта на Община Иваново – https://ivanovo.bg. - Сигналът се разглежда в срок до един месец от постъпването му, като в същия срок се подготвя и отговорът, който съдържа описание на предприетите действия и мерки за отстраняване на нарушението на достъпността и срокът, в който посочените нарушения за достъпност ще бъдат отстранени, или мотивиран отказ, в случаите когато искането е прието за неоснователно и незаконосъобразно. - Когато подалият сигнала е посочил електронна поща, отговорът се изпраща, подписан с удостоверение за квалифициран електронен подпис; в останалите случаи – на хартиен носител, на посочения в сигнала адрес. Когато е посочен неверен или несъществуващ адрес, информацията се смята за получена от датата на изпращането ѝ. |
|
В случай, че Община Иваново: 1. не отговори на сигнала в посочения по-горе срок или 2. не предприеме мерките за отстраняване на нарушението на достъпността, посочени в отговора на сигнала. гражданинът или организацията, подала сигнала, може да подаде жалба до министъра на електронното управление (МЕУ).
Жалбите могат да се подават по следните начини: |
|
Данни за контакт с длъжностно(-и) лице(-а), отговарящо(-и) за достъпността и обработването на жалбите в Министерство на електронното управление: |
|
РАЗДЕЛ 2
ПРЕПОРЪЧИТЕЛНО СЪДЪРЖАНИЕ
Община Иваново се ангажира да увеличи цифровата достъпност до уебсайта си. Администрацията предвижда мерки за отстраняване на недостъпното съдържание и за осигуряване постоянно високо ниво на достъпност на публикуваната информация. При възникване на затруднения докато работите с https://ivanovo.bg.или част от съдържанието не е достъпно за Вас, моля свържете се с нас и опишете проблема – това ще ни помогне да поддържаме сайта във възможно най-добро състояние и подобряваме достъпността му непрекъснато.
Дата на последната актуализация на декларацията: 10.09.2024 г.