Обяви

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

            На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) , чл. 13, ал. 1,  във връзка с чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  1. Образователна степен – Магистър;
  2. Професионална област – Право;
  3. Правоспособен юрист;
  4. Професионален опит – една година;
  5. Минимален ранг – IV-ти младши;

II. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  2. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  5. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  6. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8.  Личностни умения и компетентности – умения за събиране, обработване и анализиране на информацията, умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда.
  9. Да познава и ползва нормативните актове, свързани с дейността на длъжността – КТ, ЗДСл, ЗМСМА, ЗААН, АПК, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗОП, ЗУТ, ГПК, ДОПК, ЗУО, ЗГ, ЗНП, ЗЧ, ЗНА, ЗОЗЗ, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС - Иваново.

ІІI. Кратко описание по длъжностна характеристика:

Осъществява процесуално представителство на кмета на общината пред всички органи на съдебната власт и арбитражен съд; Осигурява с правни средства спазването на законността и ефективното протичане на административната и стопанска дейност в Общината; Следи периодично за промените в законодателството и незабавно предприема необходимите действия по изменение и/или изменение и допълнение на подзаконовите нормативни актове на Общински съвет – Иваново, съобразно настъпилите промени в законодателството. Дава мнение по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Съвместно с другите звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори, като контролира тяхната законосъобразност; Осигурява входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела, анализира и обобщава резултатите от съдебните и други дела и периодично информира кмета на общината за тях; Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на общината;

Дава мнение по постъпили жалби, сигнали и предложения и съгласува отговорите от гледна точка на законосъобразност; Съставя актове за установяване на административни нарушения; Организира административно-наказателно производство за извършени нарушения по наредбите на Общински съвет Иваново и административните актове на кмета на общината; Съдейства за повишаване ефективността от стопанската и друга дейност в общината; участва в конкурси и търгове, провеждани от общината; Контролира законното прилагане на нормативните актове като предлага на ръководството решения за отделните казуси;  Дава юридически консултации на служителите от общинска администрация при решаването на проблеми от компетентността на общината в следните области: социалните дейности, здравеопазването, спорт, образование, транспорт, отбранително-мобилизационна подготовка; туризъм, енергийна ефективност, вероизповедания, култура, младежки дейности, интеграция на роми; Подготвя и участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и  Вътрешните правила  за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново, като изготвя всички необходими документи, свързани с процедурите; Изготвя тръжни документации за процедури по реда на ЗОП, по които Община Иваново е възложител; Следи за сроковете на договорите по изготвените от него тръжни документации по процедури за периодични доставки и услуги , като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП; Задължително дава мнения по законосъобразността на проектите, като съгласува актовете и решенията на кмета на общината и общинския съвет, свързани с дейността на Дирекция „СА“ и Дирекция „АПОФУС“ в направленията , за които отговаря; Отговаря за законосъобразността на изготвените документи и проведените процедури по ЗОП; Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в Община Иваново; Участва в изпълнението на общински програми и наредби; Отговаря за спазването на сроковете, предвидени в Закона за регионалното развитие и Правилника за прилагане на ЗРР, свързани със задълженията на кмета за представяне на отчети и информация на Общинския съвет – Иваново, като съгласува изготвените докладни записки; Организира и участва в отчитането на проекти, по които община Иваново е бенефициент; Носи пълна отговорност за достоверността на изразените становища и изготвените документи; В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията; Дава заявка за разход на финансови средства свързани с преките си задължения; Изпълнява и други дейности, възложени от кмета на общината.

ІV.       Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VI. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933 лв. , максимална – 1700 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

 

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

С П И С Ъ К

 

на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Старши юрисконсулт в дирекция „Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе

  1. Допуснати кандидати:

№ по ред

Име, презиме и фамилия на кандидата

1.

Стела Светославова Даскалова

2.

Петя Стоянова Петкова

 

  1. Недопуснати кандидати: няма

 

 

Председател на конкурсната комисия:  /п/                                  

Мариана Драшкова

Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново                            

                                       

Дата: 08.07.2024 г.           

                     

 

П Р О Т О К О Л

 

за начина на оценяване на конкурс за длъжността старши юрисконсулт В ДИРЕКЦИЯ  „административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността”

 

Днес, 15.07.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-424 / 01.07.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:

  1. Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
    1. Брой на въпроси на теста – 30.
    2. Време за решаване на теста – 60 минути.
    3. Оценяване на въпросите:
  • от 1 до 15 – по 1 точка;
  • от 16 до 30 – по 2 точки;
    1. Максимален резултат – 45 точки.
    2. Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
    3. Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
  • от 30 до 35 точки – оценка 1
  • от 36 до 40 точки – оценка 2
  • от 40 до 45 точки – оценка 3

Оценяването се извършва по 3-степенна скала:

3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;

2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;

1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.

 

Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

  1. Резултат от теста – умножава се по 3;
  2. Резултат от интервюто – умножава се по 5.
  1. Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
    1. Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
    2. Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
    3. Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
  2. Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Мариана Драшкова /п/

ЧЛЕНОВЕ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Цветелина Тодорова/п/
  2.  Магдалена Великова /п/

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

1. Образователна степен – бакалавър;

2. Професионална област на висше образование: социални, стопански и правни науки и /или технически науки;

3. Професионален опит – 2 години;

4. Минимален ранг – IV-ти младши.

ІІ. Допълнителни изисквания:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8.  Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗКИР, ЗУТ, ЗМДТ, ЗМСМА, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изготвя проекти на документи и извършва дейности, свързани с устройството на територията и поддържането на кадастъра на територията на Община Иваново, регламентирани в Закона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), подзаконовите им нормативни актове и наредбите на Община Иваново; Поддържа архив на одобрените устройствени планове и измененията им, архив на издадените строителни книжа и други архиви, свързани с устройството на територията и незаконното строителство; Поддържа определените от ЗУТ регистри на решенията за изработване на подробни устройствени планове (ПУП) и на измененията им, регистър на издадените разрешения за строеж, регистър на въведените в експлоатация строежи и др.; Подпомага дейността на Общинския експертен съвет по устройство на територията; Извършва административно-технически услуги, съгласно ЗУТ и ЗКИР, подзаконовите им нормативни актове и наредбите на Общински съвет - Иваново; Извършва технически проучвания и проверки по жалби, сигнали, предложения и заявления на граждани, юридически лица и институции, като изготвя проекти на отговори на същите, след съгласуване с главния архитект и консултантите (външните експерти) на Общината; Участва в установяването на състоянието на негодни за ползване или застрашаващи сигурността строежи – частна и общинска собственост, подготвя съответните протоколи и проекти на заповеди за поправяне, заздравяване или премахване на същите; Подготвя проекти на разрешения за строеж и други документи, свързани с дейността на главния архитект след съгласуване с главния архитект на общината в нормативно установените срокове; Подпомага изготвянето на документите, свързани ВиК активите и участието на общината във ВиК асоциацията, в нормативно установените срокове; Уточнява и определя административните адреси, съвместно със служителите „ГРАО“; Участва в комисии, осъществяващи контрол по устройство на територията и незаконното строителство, участва в огледи и в изготвяне на констативни протоколи за установеното; Изготвя удостоверения, справки и предоставя информация, в рамките на своята компетентност; Участва в комисии за подготовка и провеждане на обществени поръчки; Участва в рамките на своята компетентност в подготовката, комплектуването и отчитането на проекти, по които Община Иваново е бенефициент или по които същата е възложител; Извършва текущо попълване и изменение на действащите кадастрални  и регулационни планове, като предприема необходимите действия по тяхното обявяване и нанасянето на промени в разписните книги; Осъществяване на контрол по строителството по реда на ЗУТ и съставя и подписва необходимите документи, в рамките на своята компетентност; Извършва проверка и заверява служебните страници на декларациите по чл. 14 от ЗМДТ в законоустановените срокове; Окомплектова преписки до съда, прокуратурата и органите на МВР в сроковете, указани от тези органи; Извършва проверка на протоколите за откриване на строителна площадка.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 933 лв., максимална – 1800 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

С П И С Ъ К

 

на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе

  1. Допуснат кандидат:

№ по ред

Име, презиме и фамилия на кандидата

1.

Милена Валентинова Минкова

 

  1. Недопуснат кандидат:

№ по ред

Име, презиме и фамилия на кандидата

1.

Стела Светославова Даскалова- основание за недопускането

 -чл.20, ал.2, т.1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители (не удостоверява изпълнението  на изискванията за заемането на длъжността).

 

 

 

 

 

Председател на конкурсната комисия:  /п/                                  

Ирина Иванова

Директор дирекция „СА“ в Община Иваново                            

                                       

Дата: 08.07.2024 г.                                                                              

                                                          

П Р О Т О К О Л

 

за начина на оценяване

на конкурс за длъжността ГЛАВЕН ЕКСПеРТ УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА В ДИРЕКЦИЯ  „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”

 

Днес, 15.07.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-423 / 01.07.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:

  1. Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
    1. Брой на въпроси на теста – 30.
    2. Време за решаване на теста – 60 минути.
    3. Оценяване на въпросите:
  • от 1 до 15 – по 1 точка;
  • от 16 до 30 – по 2 точки;
    1. Максимален резултат – 45 точки.
    2. Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
    3. Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
  • от 30 до 35 точки – оценка 1
  • от 36 до 40 точки – оценка 2
  • от 40 до 45 точки – оценка 3

Оценяването се извършва по 3-степенна скала:

3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;

2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;

1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.

 

Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

  1. Резултат от теста – умножава се по 3;
  2. Резултат от интервюто – умножава се по 5.
  1. Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
    1. Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
    2. Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
    3. Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
  2. Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.

 

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Ирина Иванова/п/

ЧЛЕНОВЕ НА

КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:

  1. Цветелина Тодорова/п/
  2.  Магдалена Великова /п/

 

ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ ПРОТОКОЛ

ОТ КОМИСИЯТА, НАЗНАЧЕНА СЪС ЗАПОВЕД № РД-09-423/01.07.2024 Г. НА КМЕТА НА ОБЩИНА ИВАНОВО, ОТНОСНО ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ“ В ДИРЕКЦИЯ „СА“ -1 ЩАТНА БРОЙКА

 

Окончателният резултат на кандидата от проведеният конкурс се определи като сбор от резултатите, получени от теста и интервюто, умножени с определените коефициенти, оформени съгласно Приложение № 8 към чл.43, ал.2 от НПКПМДС

  

Име, презиме

и фамилия на

кандидата

 

Резултат

от начина

по чл. 33

 

Коефи-

циент

 

 

Резултат

от интер-

вюто

 

Коефи-

циент

 

 

Окончателен

 резултат

1.Милена Валентинова Минкова

45

3

96

5

 

615

 

На основание чл. 10, ал. 1 от ЗДСл, във връзка с чл.44, ал. 1 от НПКПМДСл конкурсната комисия класира успешно, издържалият конкурса кандидат:

Първо място – Милена Валентинова Минкова – 615 точки.

 

  ………/П/……….

ИРИНА ИВАНОВА

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ

 

 

ОБЯВА

ОБЯВА

 

Населено място: 

град Две могили и град Борово

Структура / в.ф.: 

Военно окръжие І степен – Русе

Област в която е длъжността: 

Експертна длъжност с аналитични и контролни функции

Минимална образователна степен: 

  • Бакалавър

Наименование на длъжността: 

Eксперт в офиси за военен отчет в общини Две могили и Борово

Крайна дата за подаване на формуляри: 

28/06/2024

Описание и основни изисквания за длъжността: 

Отговаря  за организирането и воденето на военния отчет на гражданите и техниката в офиса за военен отчет в общини Две могили и Боровоотчета на ресурсите от резерва и запаса за мирно и военно време. Планира, организира и провежда мероприятия по подготовката и провеждането на мобилизацията в общината. Осъществява взаимодействие с общинската администрация, военно родолюбиви съюзи и организации и други териториални органи. Административно обслужване на граждани.

Длъжността изисква при изпълнение на служебното задължение стриктно да се спазват правилата по създаването, обработването и съхраняването на класифицирана информация, както и защитата й от нерегламентиран достъп.

Валидно разрешително за достъп до класифицирана информация при равни други условия е предимство.

Преминат курс „Начална военна подготовка при равни други условия е предимство.

Компютърна грамотност – необходими са умения за работа с текстообработващи програми (Word), таблични програми (Excel) ипрограми за работа с база данни.

Професионален опит: не се изисква.

Категория труд - ІІІ-та.

Основно месечно възнаграждение – 1200 - 1380 лв.

Допълнителни възнаграждения и социални придобивки:

- за трудов стаж и професионален опит – 1%  върху основното месечно възнаграждение за всяка година;

- за работа в МО – 32% от заплатата за длъжност;

- пари за представително облекло – ежегодно се определят със заповед на Министъра на отбраната;

 порционни пари – определят се със заповед на Министъра на отбраната;

Място за изпълнение на длъжността:

офиси за водене на военен отчет в общини Две могили и Борово.

Документи за постъпване на работа:

1. Заявление за кандидатстване за работа (до началника на Военно окръжие І степен - Русе) – по образец;

2. Автобиография (CV) с актуална снимка;

3. Свидетелство за съдимост (издава се от военното окръжие);

4. Медицинско свидетелство за работа от личния лекар - оригинал;

5. Документ от Районния психодиспансер, удостоверяващ психическото здраве;

6. Заверени копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността;

7. Заверено копие на свидетелство (удостоверение) за придобита квалификация (завършен курс).

8. Заверено копие на трудовата книжка или друг документ за трудов стаж;

9.Съгласие за предоставяне и обработване на лични данни (по образец).

10. Разяснение на субекта за данни (по образец);

11.Разрешително за достъп до класифицирана информация (при наличие).

12. Снимки с размер 4.5 см на 3.5 см – 3 броя.

Всички копия следва да бъдат собственоръчно заверени с текст: „Вярно с оригинала” и подписани от кандидата.

Подборът ще бъде направен по документи!

Длъжносттa ще се заеме след издаване на разрешение за достъп до класифицирана информация до ниво „Поверително”.

Всички кандидати, ще бъдат уведомени по e-mail/телефон за резултатите.

Документи се подават в регистратурата за класифицирана информация на Военно окръжие I степен – Русе на адрес:

гр. Русе, ул. „Княжеска” № 8

За допълнителна информация:

- майор Мариета Христова - 082/83-48-17

Електронна поща: vo-ruse@comd.bgкакто и чрез Система за сигурно електронно връчване, получател: Военно окръжие І степен – Русе.

ОБЯВА - за провеждане на конкурс на 18.06.2024 г. във в.ф. 54 800 — Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за сержанти — военни оркестранти в Гвардейския представителен духов оркестър от лица, завършили граждански средни ил

ОБЯВА

за провеждане на конкурс на 18.06.2024 г. във в.ф. 54 800 — Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за сержанти — военни оркестранти в Гвардейския представителен духов оркестър от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина

Със заповед № ОХ- 436/08.05.2024 г. на министъра на отбраната на Република България е разкрита процедура за допускане до участие и провеждане на конкурс с кандидати за приемане на 6 (шест) сержанти — военни оркестранти в Гвардейския представителен духов оркестър на Националната гвардейска част (НГЧ), които следва да се заемат от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина.

Кандидатите за участие в конкурса трябва да отговарят на следните изисквания:

- да имат средно или по-високо образование;

- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за не упражнилите правото си на пенсия;

- да са годни за военна служба;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

- да нямат друго гражданство;

- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание ’’уволнение’;

- да покриват нормативите за физическа годност;

- да са психологично пригодни.

Срок за подаване на документи - до 03.06.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен–Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;

- интернет сайтове:

         - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

         - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

 - Офис за военен отчет в общината      -  088 684 1435

Препратка към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/za_publ_20.05.24.pdf

ОБЯВА - а провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.07.2024 г. до 17.07.2024 г., в НВУ „Васил Левски“ - гр. Велико Търново

ОБЯВА

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.07.2024 г. до 17.07.2024 г., в НВУ „Васил Левски“ - гр. Велико Търново

         Със заповед № РД-02-450/19.04.2024 г. на началника на Националния военен университет, са обявени 5 (пет) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина.

         Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:

         - да имат средно или по-високо образование;

         - към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;

         - да са годни за военна служба;

         - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

         - срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

         - да нямат друго гражданство;

         - да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;

         - да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;

         - да са психологично пригодни.

Срок за подаване на документи – 23.05.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен–Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;

- интернет сайтове:

         - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

         - на Централно военно окръжие - www.comd.bg

 - Офис за военен отчет в общината  -  088 684 1435

Препратка към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obqva_nvu-24.04.24.pdf

ОБЯВА - за провеждане на конкурс на 28.05.2024 г. и 29.05.2024 г. във в.ф. 54 800 - Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

О Б Я В А

за провеждане на конкурс на 28.05.2024 г. и 29.05.2024 г. във в.ф. 54 800 - Национална гвардейска част, гр. София за заемане на вакантни длъжности за войници от лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина

Със заповед № РД-143/19.03.2024 г. на командира на Националната гвардейска част са обявени 101 (сто и една) вакантни длъжности за войници за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина, в Националната гвардейска част - военно формирование 54 800 - гр. София.

Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:

- да имат средно или по-високо образование;

- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 44 години;

- да са годни за военна служба;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

- да нямат друго гражданство;

- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;

- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;

- да са психологично пригодни.

Срок за подаване на документи – 09.05.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

- Интернет сайтове:  - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                           - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

Препратка към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava-ngch_01.04.2024.pdf

ОБЯВА - а провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина за времето от 11.06.2024 г. до 12.06.2024 г., във военно формирование 24430 - гр. Троян.

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина за времето от 11.06.2024 г. до 12.06.2024 г., във военно формирование 24430 - гр. Троян.

Със заповед № РД-101/28.03.2024 г. на началника на Военно-географска служба са обявени 2 (две) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военно формирование 24430 – Троян.

Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:

- да имат средно или по-високо образование;

- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили, не по-възрастни от 41 години;

- да са годни за военна служба;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

- да нямат друго гражданство;

- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;

- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;

- да са психологично пригодни.

Срок за подаване на документи – 08.05.2024 година.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

- Интернет сайтове:  - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                           - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

Препратка към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obqva_za_publ-02.04.24.pdf

 

ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования на пряко подчинение на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или в

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования на пряко подчинение на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина

         Със заповед № РД-01-168/14.03.2024 г. на командира на Командване за комуникационно-информационна поддръжка и киберотбрана (Командване КИПКО) е разкрита процедура за обявяване на 19 (деветнадесет) войнишки длъжности във военните формирования на пряко подчинение на командира на Командване КИПКО за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина, както следва:

         - да имат средно или по-високо образование;

         - към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;

         - да са годни за военна служба;

         - да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;

         - срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;

         - да нямат друго гражданство;

         - да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;

         - да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;

         - да са психологично пригодни.

         Срок за подаване на документи – 07.05.2024 година.

В съответствие със заповед № ОХ-720/28.08.2023 г. на министъра на отбраната, размерът на основното месечно възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.

За информация:

- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;

- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

- Интернет сайтове:  - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                           - на Централно военно окръжие  - www.comd.bg

Препратка към обявата:

https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/kipko-19.03.24.pdf