Обяви

ОБЯВА - ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

            На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:

  1. Образователна степен – магистър;
  2. Професионална област – право;
  3. Правоспособен юрист;
  4. Професионален опит –  три години;
  5. Минимален ранг – ІV-ти младши;

II. Кандидатите следва да притежават умения и способностти за:

  1. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
  2. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  5. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  6. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Личностни умения и компетентности – умения за събиране, обработване и анализиране на информацията, умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда.
  9. Да познава и ползва нормативните актове, свързани с дейността на длъжността – КТ, ЗДСл, ЗМСМА, ЗААН, АПК, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗОП, ЗУТ, ГПК, ДОПК, ЗУО, ЗГ, ЗНП, ЗЧ, ЗНА, ЗОЗЗ, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС - Иваново.

ІІI. Кратко описание по длъжностна характеристика:

Осъществява процесуално представителство на кмета на общината пред всички органи на съдебната власт и арбитражен съд; Осигурява с правни средства спазването на законността и ефективното протичане на административната и стопанска дейност в Общината; Дава мнение по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Съвместно с другите звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори, като контролира тяхната законосъобразност; Осигурява входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела, анализира и обобщава резултатите от съдебните и други дела и периодично информира кмета на общината за тях; Води регистър на всички съдебни дела; Съгласува всички документи, изготвени от юрисконсултите, като при необходимост им оказва методическа помощ; Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на общината; Дава мнение по постъпили жалби, сигнали и предложения и съгласува отговорите от гледна точка на законосъобразност. Съставя актове за установяване на административни нарушения; Организира административно-наказателно производство за извършени нарушения по наредбите на Общински съвет Иваново и административните актове на кмета на общината. Съдейства за повишаване ефективността от дейността на общината; участва в конкурси и търгове, провеждани от общината; Контролира законното прилагане на нормативните актове като предлага на ръководството  решения за отделните казуси; Дава юридически консултации на служителите от Дирекция „АПОФУС” и Дирекция „СА” при решаването на проблеми във връзка с действащото законодателство. Участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново, като изготвя всички необходими документи, свързани с процедурите. Изготвя документации за провеждане на процедури по реда на ЗОП, по които Община Иваново е възложител. Следи за сроковете на договорите по изготвените от него процедури по ЗОП за периодични доставки и услуги, като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП. Дава юридически консултации на служителите от общинска администрация и съгласува всички проекти на документи, свързани с решаването на проблеми от компетентността на общината в следните области: устройство на територията, общинска собственост, гражданска регистрация и административно обслужване,  местни данъци и такси и финансово-счетоводната дейност. Следи за съответствието на наредбите  на общинския съвет със законодателството и при необходимост предприема действия за тяхната актуализация; Участва в разработването на проекти, с които общината кандидатства за финансиране по оперативни и други програми. Задължително дава мнения по законосъобразността на проектите на актове и решения на кмета на общината и общинския съвет, свързани с дейността на Дирекция „АПОФУС” и Дирекция „СА”. Задължително дава становище по вече приключили договори, по които общината е страна, във връзка с тяхното качествено и в срок изпълнение и евентуално налагане на санкции за неизпълнение, неточно изпълнение и/или лошо изпълнение, преди да се извърши окончателно плащане по договорите;  Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново. Контролира, координира и носи отговорност за работата на всички юристи във връзка с подготовката на проекти на подзаконови нормативни актове  и участва в изпълнението на общински програми и наредби. Носи пряка отговорност за достоверността изразените становища и изготвените от нея документи; В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията. Дава заявка за разход на финансови средства свързани с  преките си задължения. Изпълнява и други дейности, възложени от прекия му ръководител, секретаря на общината и кмета на общината.

ІV.      Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест  за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VI. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 780 лв. (седемстотин и осемдесет лева), максимална – 1850 лв. (хиляда осемстотин и петдесет лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

 

ОБЯВА - Срочна служба в доброволния резерв

О Б Я В А

      Офисът за военен отчет в общината Ви информира, че със заповед ОХ-194/07.03.2023 г. на министъра на отбраната на Република България е открита процедура по прием на български граждани за срочна служба в доброволния резерв. Срочната служба в доброволния резерв се изпълнява за срок до 6 месеца, след подписване на договор. По време на службата срочнослужещите са със статут на военнослужещи. За времето на срочната служба в доброволния резерв, резервистът ще получава основно месечно възнаграждение в съответствие със заеманата длъжност и присвоенното военно звание. На кандидатите ще е осигурено и настаняване, при условия и по ред, определени с акт на министъра на отбраната.

Обявени са 250 свободни длъжности:

-  НВУ „В. Левски“ – гр. В. Търново – 90 места;

-  НВУ „В. Левски“, факултет „Артилерия, ПВО и КИС“ – гр. Шумен – 60 места;

-  Военно формирование 22160 - Плевен – 100 места.   

Подаване на заявления във военно окръжие–Русе - до 28.04.2023 година.

Начало на срочната служба в доброволния резерв – 07.09.2023 година.

Могат да кандидатстват лица, които:

  • имат завършено най-малко основно образование;
  • са годни за служба в доброволния резерв;
  • психологически пригодни за служба в доброволния резерв;
  • не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независмо от реабилитацията;
  • срещу тях няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
  • нямат друго гражданство;
  • не навършват 40 години в годината на кандидатстване;
  • нямат премината военна служба, срочна служба или военна подготовка.

Кандидатства се за една длъжност.

За информация:

082/834 817 - Военно окръжие I степен - Русе

088 684 1435 – Офис за военен отчет в общината

Линк към обявата:

http://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-sa-150-sto-i-petdeset-vakantni-dlzhnosti-za-srochna-sluzhba-v-dobrovolniya-rezerv-v

ОБЯВА - ЗА ДЛЪЖНОСТТА: ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: ДИРЕКТОР НА ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – магистър;
  2. Професионална област –социални стопански и правни науки;
  3. Професионално направление – право с придобита юридическа правоспособност;
  4. Професионален опит –  4 години;
  5. Минимален ранг –III-ти младши;

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Стратегическа компетентност – визия за бъдещо развитие на общината при отчитане въздействието на външни и вътрешни фактори;
  2. Лидерска компетентност -  мотивиране и развиване на служителите за постигане на значими индивидуални и организационни цели;
  3. Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване на изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
  4. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  5. Компетентност за преговори и убеждаване – убедително представяне на позиции и аргументи за постигане на съгласие между различни страни;
  6. Работа в екип – управление и участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  7. Фокус към клиента – осъществяване на дейността в съответствие с потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите или дейностите.
  8. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  9. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл, КТ,  ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС, ЗОП, ЗУТ, ЗКИР, ЗГ, ЗСОЗЗ, ЗОСИ, ЗОС, ЗВ, ЗПУО, ЗБА, ЗЗП, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:

Разпределя, формулира, координира и контролира изпълнението на задачите на дирекцията; Проверява, обсъжда и съгласува подготвените от служителите в дирекцията документи; Участва в разработването и актуализацията на стратегии, програми, прогнози, правила и механизми за осъществяване на дейността на Община Иваново;  Изготвя анализи, прогнози, становища при наличие на фактори, оказващи влияние върху съответната област; Прави предложения за подобряване на организацията и ефективността на административната структура, която ръководи; Участва в работата на консултативни органи и структури на администрацията и неправителствени организации; Разработва и координира изпълнението на Общинския план за развитие; Изготвя годишния план за наблюдението на изпълнението на Плана за интегрирано развитие на община Иваново и го подготвя за внасяне и обсъждане в общинския съвет; Подготвя и участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Изготвя документации за провеждане на процедури по реда на ЗОП по които община Иваново е възложител; Следи за сроковете на договорите по изготвените от него процедури по ЗОП за периодични доставки и услуги, като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП; Отговаря за законосъобразността на изготвените документи и проведените процедури по ЗОП; Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила  за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила  за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Координира работата по проекти в областта на образованието, здравеопазването и социалните дейности; Организира взаимодействието с местните структури за законосъобразно прилагане на нормативната уредба в своята област на дейност; Издава и подписва документи, свързани с дейността на дирекцията, в съответствие с предоставените й правомощия по закон, подзаконови нормативни актове или заповеди на кмета на общината; Осъществява необходимите организационни връзки и взаимоотношения в администрацията в интерес на работата; Отговаря за спазването на вътрешния трудов ред  и Етичния кодекс от служителите в дирекцията; Организира поддържането и повишаването на професионалната квалификация на служителите от дирекцията; Осигурява и отговаря за поддържането на професионални и колегиални взаимоотношения между служителите от дирекцията; Изготвя предложения за актуализиране на СФУК, касаещи дейността на дирекцията, която ръководи; Осъществява взаимодействието с читалищните дейци от населените места на територията на общината, като при необходимост им оказва методическа помощ; Изготвя длъжностните характеристики на служителите от дирекцията и предлага промяна в тях при необходимост; Съвместно със служителите от дирекцията разработва годишните им работни планове, участва в междинните и заключителните срещи, отчитащи изпълнението на работния план и изготвя окончателните оценки. Участва в заседания и оперативки на ръководството на общината; Оказва методическа помощ на служителите от дирекцията при изпълнение на поставените им задачи; Проучва и анализира прилагането на актовете на общинския съвет в своята област на дейност и при необходимост прави предложения пред ръководството за усъвършенстването им или за вземане на мерки за правилното им прилагане; Дава заявка за разход на финансови средства, свързани с  работата на ръководената от нея дирекция; Организира и контролира архивната дейност на ръководената от нея дирекция, съобразно приетите Вътрешни правила за дейността на учрежденския архив в общината и следи за спазване на изискванията на утвърдената Номенклатура на делата със срокове на съхранение в общината; Обобщава информацията и попълва данните в Системата за самооценка на административното обслужване (ССАО) и в доклада за състоянието на администрацията по отношение на разделите, касаещи работата на дирекцията, която ръководи. Отговаря за достоверността на въвежданата информация и за сроковете за попълване на отчетите и доклада; Организира и ръководи дейностите по прилагане на подробните устройствени планове, одобрените инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, определените строителни линии и нива, както и по спазването на действащите нормативни актове за устройство на територията; Организира и контролира отчуждаването на недвижими имоти и обезщетяване на правоимащите; Ръководи и контролира дейността на служителите, които отговарят за незаконното строителство; Организира и контролира дейността по благоустрояване и хигиенизиране на общината; Познава и спазва изискванията на Закона за държавния служител,  подзаконовите нормативни актове, свързани с държавната служба, Устройствения правилник на общината, процедурите в СФУК, Етичния кодекс на служителите в общината; В изпълнение на задълженията си, противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията на Община Иваново;

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 780 лв. (седемстотин и осемдесет лева), максимална – 2200 лв. (две хиляди и двеста лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

Провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина

 

 

  1. Със заповед № ЗРД-189/10.02.2023 г. на командира на Съвместното командване на силите е разкрита процедура за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина на 14 (четиринадесет) длъжности за войници във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите (СКС).

 

  1. До 24.03.2023 г., кандидатите за вакантните длъжности да подадат, чрез Военно окръжие I степен – Русе писмено заявление до длъжностното лице, отговорно за провеждане на конкурса.

 

  1. Конкурсът ще се проведе за времето от 24.04.2023 г. до 28.04.2023 г.

 

 

 

За контакт и информация за конкурса:

    - Военно окръжие I степен–Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел.: 082/834 817

    - Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435

    - интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                           - на Централно военно окръжие - www.comd.bg

 

Обява за ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – магистър;
  2. Професионална област –финанси, стопански и правни науки;
  3. Професионален опит –  4 години;
  4. Минимален ранг –III-ти младши;
  5. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл.19, ал.2, т.1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно:

5.1. да са дееспособни лица;

5.2. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

5.3. да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

5.4. да имат най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит.

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл,ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС,3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗЗСч, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изготвя и представя за съгласуване от кмета и от одитния комитет, ако има сформиран такъв, проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит. Координира взаимодействието с външните одитори. Участва в одитните ангажименти за даване на увереност чрез одит на системите, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит, одит на информационните системи и технологии и преглед на състоянието, като изготвя работна програма за конкретния одитен ангажимент, определя членовете и ръководителя на одитния екип, когато такъв се сформира, изготвя одитния план на одитния ангажимент, извършва конкретни тествания и контроли, извършва документални проверки, извършва материални проверки, след извършените проверки попълва работните документи, написва констатацията, изводите и препоръките по проверяваната задача; проверява и одобрява одитния доклад - за пълнота, обоснованост, точност, комплектова констатацията с доказателствата и я представя на ръководителя на одитираната организация и на кмета на Общината. Разпределя задачите на одиторите от екипа в съответствие с техния опит и компетенции, когато е определен одитен екип. Своевременно докладва на Кмета на общината за резултатите от одитните ангажименти и всички значими въпроси, породени от тях, дадените препоръки и предприетите действия за подобряване дейността на организацията, с цел да подобри дейността на одитираната организация и да подпомогне за превенция на порочни практики или неефективно управление и неправилно разходване и/или разпиляване на имущество. Изготвя и представя на Кмета на общината, на одитния комитет /ако има сформиран такъв/ и на общинския съвет шестмесечен и годишен доклад за дейността по вътрешен одит и оценка на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол. Осъществява функциите, правата и задълженията вменени му с Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Стандартите за вътрешния одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на вътрешния одит и Методология, утвърдена от министъра на финансите.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
  5. Копие на сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 780 лв. (седемстотин о осемдесет лева), максимална – 2200 лв. (две хиляди и двеста лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

 

Обява за ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ВЪТРЕШЕН ОДИТОР” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ”

О  Б  Щ  И  Н  А     И  В  А  Н  О  В  О

 

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

 

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ВЪТРЕШЕН ОДИТОР” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ” – 1 щатна бройка.

 

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – бакалавър;
  2. Професионална област –финанси, стопански и правни науки;
  3. Професионален опит –  не се изисква;
  4. Минимален ранг –V-ти младши;
  5. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл.19, ал.2, т.1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно:

5.1. да са дееспособни лица;

5.2. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

5.3. да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

 

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информацията и предлагане на ефективни решения;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл,ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС,3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗЗСч, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Проверява и оценява съответствието на дейността на общината по възложени одитни ангажименти съобразно Закона за вътрешния одит в публичния сектор (ЗВОПС). Осъществява вътрешен одит по ЗВОПС на всички структури, програми, дейности и процеси в общината включително и на разпоредители със средства от Европейския съюз, както и на разпоредителите от по-ниска степен. Оценява съответствието на дейността със законите, подзаконовите нормативни актове, вътрешните актове и договорите. Оценява надеждността и всеобхватността на финансовата и оперативната информация и създадената организация по опазване на активите и информацията. Оценява ефективността, ефикасността и икономичността на операциите и изпълнението на договорите и поетите ангажименти. Планира, извършва и докладва дейността си в съответствие с действащото законодателство, стандартите за вътрешен одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, статута на звеното за вътрешен одит и утвърдената от министъра на финансите методология за вътрешен одит в публичния сектор.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
  5. Копие на сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 710 лв. (седемстотин и десет лева), максимална – 1600 лв. (хиляди и шестотин лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина във военно формирование 24430 – гр. Троян

Централно военно окръжие

 

 

ВОЕННО ОКРЪЖИЕ – РУСЕ

Русе 7000, ул.”Княжеска” № 8, тел. 082/83-48-17, факс 082/87-50-08

 

 

О Б Я В А

за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна

служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина във военно формирование 24430 – гр. Троян

 

  1. Със заповед № РД-256/15.09.2022 г. на началника на Военно-географска служба са обявени 2 (две) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военно формирование 24430 - Троян.
  1. До 21.10.2022 г., кандидатите за вакантните длъжности да подадат писмено заявление до началника на военно формирование 24430 – Троян чрез Военно окръжие – Русе.
  2. Кандидатите да попълват заявленията четливо или с печатни букви, като задължително да посочват адрес за кореспонденция, телефонен номер и e-mail за контакт.
  3. Конкурсът ще се проведе за времето от 15.11.2022 г. до 17.11.2022 г.

 

 

 

За контакт и информация за конкурса:

- Военно окръжие – Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817

- Офис за военен отчет в общината  -  088 684 1435

- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg

                                - на Централно военно окръжие - www.comd.bg

Проект на План-сметка за приходите и разходите за такса битови отпадъци за 2023 г.

Доклад и проект на решение, Приложения