Възможни прекъсвания в електрозахранването в с. Кошов, с. Червен, с. Табачка, с. Божичен , с. Красен и с. Иваново.
В периода 08.12.2025 г. - 10.12.2025 г., от 08:00 ч. до 16:00 ч.,
поради планирани ремонтни дейности на съоръженията за доставка на електроенергия, са възможни смущения в района на с. Кошов, с. Червен, с. Табачка, с. Божичен , с. Красен и с. Иваново.
Прекъсване на електрозахранването в района на с. Мечка
В периода 04.12.2025 г. - 05.12.2025 г., от 8:30 ч. до 17:00 ч.,
поради планирани ремонтни дейности на съоръженията за доставка на електроенергия, ще бъде прекъснато електрозахранването в района на
с. Мечка, СТП Т -1 Мечка, кл. Б и улици: "Рила", "Александър Стамболийски".
Провеждане на кампания „Седмица на отворените врати“ за туберкулоза през месец декември 2025 г.
В периода 08-19 декември 2025 г. провеждане на кампания „Седмица на отворените врати“ за туберкулоза
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „ГЛАВЕН ЕКСПЕРТ УСТРОЙСТВО НА ТЕРИТОРИЯТА” В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ“ – 1 щатна бройка.
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
На основание чл. 44, ал. 1 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) , чл. 13, ал. 1, чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
длъжността: „Главен експерт устройство на територията“ в дирекция „Специализирана администрация“, отдел „Териториално-селищно устройство и инвестиционна политика“– 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни и /или технически науки;
3. Професионален опит – 2 години;
5. Минимален ранг – IV-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗКИР, ЗУТ, ЗМДТ, ЗМСМА, ЗОС, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изготвя проекти на документи и извършва дейности, свързани с устройството на територията и поддържането на кадастъра на територията на Община Иваново, регламентирани в Закона за устройство на територията (ЗУТ), Закона за кадастъра и имотния регистър (ЗКИР), подзаконовите им нормативни актове и наредбите на Община Иваново; Поддържа архив на одобрените устройствени планове и измененията им, архив на издадените строителни книжа и други архиви, свързани с устройството на територията и незаконното строителство; Поддържа определените от ЗУТ регистри на решенията за изработване на подробни устройствени планове (ПУП) и на измененията им, регистър на издадените разрешения за строеж, регистър на въведените в експлоатация строежи и др.; Подпомага дейността на Общинския експертен съвет по устройство на територията; Извършва административно-технически услуги, съгласно ЗУТ и ЗКИР, подзаконовите им нормативни актове и наредбите на Общински съвет - Иваново; Извършва технически проучвания и проверки по жалби, сигнали, предложения и заявления на граждани, юридически лица и институции, като изготвя проекти на отговори на същите, след съгласуване с главния архитект и консултантите (външните експерти) на Общината; Участва в установяването на състоянието на негодни за ползване или застрашаващи сигурността строежи – частна и общинска собственост, подготвя съответните протоколи и проекти на заповеди за поправяне, заздравяване или премахване на същите; Подготвя проекти на разрешения за строеж и други документи, свързани с дейността на главния архитект след съгласуване с главния архитект на общината в нормативно установените срокове; Подпомага изготвянето на документите, свързани ВиК активите и участието на общината във ВиК асоциацията, в нормативно установените срокове; Уточнява и определя административните адреси, съвместно със служителите ГРАО; Участва в комисии, осъществяващи контрол по устройство на територията и незаконното строителство, участва в огледи и в изготвяне на констативни протоколи за установеното; Изготвя удостоверения, справки и предоставя информация, в рамките на своята компетентност; Участва в комисии за подготовка и провеждане на обществени поръчки; Участва в рамките на своята компетентност в подготовката, комплектуването и отчитането на проекти, по които Община Иваново е бенефициент или по които същата е възложител; Извършва текущо попълване и изменение на действащите кадастрални и регулационни планове, като предприема необходимите действия по тяхното обявяване и нанасянето на промени в разписните листи; Осъществяване на контрол по строителството по реда на ЗУТ и съставя и подписва необходимите документи, в рамките на своята компетентност; Извършва проверка и заверява служебните страници на декларациите по чл. 14 от ЗМДТ в законоустановените срокове; Окомплектова преписки до съда, прокуратурата и органите на МВР в сроковете, указани от тези органи; Извършва проверка на протоколите за откриване на строителна площадка.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ Минимална заплата определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация – 1077.00 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията..
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация”, отдел „Териториално-селищно устройство и инвестиционна политика“ – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
Допуснат кандидат:
№ по ред
Име, презиме и фамилия на кандидата
1.Венета Петкова Петрова
Недопуснати кандидати - няма
Председател на конкурсната комисия: /п/
Мариана Драшкова
Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново
Дата: 01.12.2025 г.
О Б Я В А ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА „ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА ИВАНОВО“
07.10.2024 г. Проект за изменение и допълнение на Наредба № 1 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги „На заинтересованите лица се предоставя 30-дневен срок, считано от датата на публикуване, за предложения и становища по настоящия проект за изменение и допълнение на Наредба № 1 за определянето и администрирането на местните такси и цени на услуги. “ Предложенията и становищата могат да бъдат депозирани в деловодството на Община Иваново на адрес: с. Иваново, общ. Иваново, обл. Русе, ул. „Олимпийска“ № 75 или на следния електронен адрес: obshtina@ivanovo.bg
ПРОГРАМА ЗА ХРАНИ И ОСНОВНО МАТЕРИАЛНО ПОДПОМАГАНЕ
ЕВРОПЕЙСКИ СОЦИАЛЕН ФОНД ПЛЮС
ОПЕРАЦИЯ BG05SFPR003-1.001 „ТОПЪЛ ОБЯД“
О Б Я В А
ЗА ПРИЕМ НА ДОКУМЕНТИ ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА
„ТОПЪЛ ОБЯД В ОБЩИНА ИВАНОВО“
Община Иваново обявява прием на документи от кандидат-потребители за услугата „Топъл обяд“ по Операция BG05SFPR003-1.001 „Топъл обяд“ по Програма за храни и основно материално подпомагане 2021-2027, съфинансирана от Европейски социален фонд плюс (ПХОМП ЕСФ +), за предоставяне на топъл обяд.
Проектът ще се реализира на територията на община Иваново, като услугата ще се предоставя в периода от 01 януари 2023 г. до 30 септември 2025 г. в рамките на 33 месеца. Осигуреното проектно финансиране ще обслужва 150 лица от целевите групи на територията на община Иваново.
За потребители на социалната услуга могат да кандидатстват лица от следните целеви групи:
1. лица и семейства без доходи или с ниски доходи, възрастни семейства пенсионери и самотно живеещи пенсионери, които имат ниски доходи, не могат да се издържат с тези доходи и имуществото си и не получават подкрепа от близките си;
2. лица – обект на социално подпомагане, включително и от кръга на лицата по чл. 4, ал. 1 от Наредбата, които са в невъзможност да задоволят основните си жизнени потребности и за тях е установена нужда от ежедневна допълнителна подкрепа;
3. лица с ниски доходи, които поради налични увреждания или здравословни ограничения са със затруднено или невъзможно самообслужване, в това число самотни лица с трайни увреждания с ниски лични доходи от пенсия, за които няма подходящ кандидат за асистент по механизма лична помощ;
4. лица, които поради инцидентни обстоятелства са в затруднена и уязвима ситуация и за тях е установена нужда от този вид подпомагане;
5. скитащи и бездомни лица;
6. лица от уязвими групи - граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
Подкрепата може да се предоставя и на хора, изпаднали в затруднено положение в резултат на природни бедствия, пандемии и др. форсмажорни обстоятелства, с оглед овладяване на възникнали извънредни ситуация в страната.
В случаите, в които всеки от членовете на едно семейство или домакинство попада в някоя от изброените основни целеви групи, топъл обяд може да бъде предоставя на всеки един от тях.
Чрез подпомагането с топъл обяд се цели да се осигури здравословна, разнообразна и питателна топла храна за обяд на хора, които не са в състояние сами или с помощта на свои близки да си осигуряват такава.
Спазвайки принципите на балансирано хранене и изискванията за безопасност на храните, националните стандарти и нормите за хранене, услугата „Топъл обяд“ ще се предоставя от Домашен социален патронаж, който ще осигурява безплатен топъл обяд – супа, основно ястие, хляб и веднъж седмично десерт на потребителите в дните от понеделник до петък включително. Храната ще се транспортира със служебните автомобили до домовете на потребителите. Стойността на един храноден за едно лице от целевата група се определя в размер на 3.20 лв.
Процедурата за прием на документи за кандидат-потребители започва от 01.12.2022 г. /четвъртък/ и ще продължи през целия период на реализирането на проекта.
Необходими документи за кандидат-потребителите, които може да изтеглите от сайта на Общината или да получите в сградата на общинска администрация - в Центъра за административно обслужване в Община Иваново са:
- Заявление-декларация по образец – Приложение № 1;
- Приложение № 6 – Декларация за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация;
- Документ за самоличност на лицето или настойника/попечителя (за справка);
- Копие на ТЕЛК/НЕЛК (при наличие).
Всички кандидати представят Заявление-декларация за необходимост от подкрепа – (Приложение 1 от Ръководството) и декларации за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация (Приложение 6), като такива се попълват от кандидатите за участие в проектните дейности и всички пълнолетни членове в техните семейства.
Документи се подават всеки делничен ден от 08:15 до 16:45 часа от 01.12.2022г. /четръртък/ в Центъра за административно обслужване в Община Иваново.
Най-нуждаещите се потребители ще бъдат определени след преценка на допустимост, извършена от Дирекция „Социално подпомагане“ – Две могили.
Повече информация може да се получи в работно време на тел. 08116/22-53
Всеки гражданин може да подава сигнали за лица попадащи в обхвата на целевите групи, както писмено така и на телефон: 08116/22-53
ПРИКАЧЕНИ ФАЙЛОВЕ:
2. Декларация за съгласие за разкриване на данъчна и осигурителна информация;
3. Обява за прием на документи;
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 24.11.2025 г. до 28.11.2025 г., във формирования на Сухопътните войски.
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 24.11.2025 г. до 28.11.2025 г., във формирования на Сухопътните войски.
Със заповед № 3РД-933/04.08.2025 г. на командира на Сухопътните войски, са обявени 230 (двеста тридесет) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военни формирования (в.ф.) от Сухопътните войски, както следва:
- за в.ф. в гарнизон Стара Загора – 69 бр.;
- за в.ф. .в гарнизон Ямбол – 24 бр.;
- за в.ф. 52740 – Хасково – 10 бр.;
- за в.ф. 34750 – Карлово – 100 бр.;
- за в.ф. в гарнизон Асеновград – 22 бр.;
- за в.ф. 38220 – Плевен – 5 броя.
Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- да са психологично пригодни.
Срок за подаване на документи – до 26.09.2025 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен– Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината - 088 684 1435
- интернет сайтове:
- на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-sa-230-vakantni-voynishki-dlzhnosti-v-suhoptni-voyski
КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: Началник отдел Териториално-селищно устройство и инвестиционна политика“, дирекция „Специализирана дирекция“
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
ОБЯВЯВА КОНКУРС
На основание чл. 44, ал. 1 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 13, ал. 1, чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни науки и/или технически науки;
3. Професионален опит – 3 години;
4. Минимален ранг – III-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: ЗУТ, ЗКИР, ЗОС, ЗПБ, ЗЗТ, ЗГ, ЗАТУРБ, ЗКН,ЗПК (отм.), ЗРР, ЗЕЕ, ЗГК, ЗАНН, ЗМДТ, ЗМСМА, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Ръководи, координира и контролира служителите в отдел „Териториално-селищно устройство и инвестиционна политика“ (ТСУИП) чрез пряко възлагане на задачите и оказване на методическа помощ на подчинените длъжности в отдела. Осъществява контрол върху законосъобразното прилагане на нормативната уредба в областите на компетентност на отдел ТСУИП. Подпомага цялостната дейност на главния архитект на общината. Съвместно с останалите структурни звена в администрацията участва в разработването на проекти за кандидатстване пред инвестиционни фондове за отпускане на средства за благоустрояване на общински обекти. Провежда и контролира действията по устройство на територията – прилагането на устройствените планове, одобрените инвестиционни проекти, разрешенията за строеж, спазването на действащите нормативни актове по устройство на територията, както и цялостната дейност на общината, свързана с устройство на територията. Организира работата на общинския експертен съвет по устройство на територията и осигурява участието в заседанията му на представители на специализираните контролни органи извън общинската администрация. Изготвя служебно технически задания за инвестиционни проекти и технически задания за изпълнение на СМР за обекти – общинска собственост. и количествено-стойностни сметки за обекти – общинска собственост по възлагане от кмета на общината. Контролира изпълнението на сключените договори за проектиране, СМР и строителен надзор.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл. 17, ал. 3, т. 1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично, или чрез пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно, в 10 (десет) дневен срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса. Документите може да се подават в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център” и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg, като в този случай заявлението по т. 1 и декларацията по т. 2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Минимална заплата определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация - 1077 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
Допуснат кандидат:
№ по ред Име, презиме и фамилия на кандидата
1. Десислава Белинова Стоянова
Недопуснати кандидати - няма
Председател на конкурсната комисия: /п/
Мариана Драшкова
Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново
Дата: 25.08.2025 г.
П Р О Т О К О Л
за начина на оценяване
на конкурс за длъжността „начелнк отдел териториално-селищно устройство и инвестиционна политика“ В ДИРЕКЦИЯ „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
Днес, 25.08.2025 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-472/22.08.2025 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:
Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
Брой на въпроси на теста – 30.
Време за решаване на теста – 60 минути.
Оценяване на въпросите:
от 1 до 15 – по 1 точка;
от 16 до 30 – по 2 точки;
Максимален резултат – 45 точки.
Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
от 30 до 35 точки – оценка 1
от 36 до 40 точки – оценка 2
от 40 до 45 точки – оценка 3
Оценяването се извършва по 3-степенна скала:
3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.
Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
Резултат от теста – умножава се по 3;
Резултат от интервюто – умножава се по 5.
Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Мариана Драшкова /п/
ЧЛЕНОВЕ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Петя Петкова /п/
Диана Данчева /п/
ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ ПРОТОКОЛ
ОТ КОМИСИЯТА, НАЗНАЧЕНА СЪС ЗАПОВЕД № РД-09-472/22.08.2025 Г. НА КМЕТА НА ОБЩИНА ИВАНОВО, ОТНОСНО ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „НАЧАЛНИК ОТДЕЛ ТЕРИТОРИАЛНО-СЕЛИЩНО УСТРОЙСТВО И ИНВЕСТИЦИОННА ПОЛИТИКА“ В ДИРЕКЦИЯ „СА“ -1 ЩАТНА БРОЙКА
Окончателният резултат на кандидата от проведеният конкурс се определи като сбор от резултатите, получени от теста и интервюто, умножени с определените коефициенти, оформени съгласно Приложение № 8 към чл.43, ал.2 от НПКПМДС
|
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Резултат от начина по чл. 33 |
Коефи- циент |
Резултат от интер- вюто |
Коефи- циент
|
Окончателен резултат |
| Десислава Белинова Стоянова | 45 | 3 | 96 | 5 | 615 |
На основание чл. 10, ал. 1 от ЗДСл, във връзка с чл.44, ал. 1 от НПКПМДСл конкурсната комисия класира успешно, издържалият конкурса кандидат:
Първо място – Десислава Белинова Стоянова – 615 точки.
…………………..
МАРИАНА ДРАШКОВА /п/
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ
КОНКУРС за длъжността: „Началник на отдел Хуманитарни дейности и защита на населението“, дирекция „Специализирана администрация“
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
ОБЯВЯВА КОНКУРС
На основание чл. 44, ал. 1 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 13, ал. 1, чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
1. Образователна степен – бакалавър;
2. Професионална област на висше образование – социални, стопански и правни науки и/или технически науки;
3. Професионален опит – 3 години;
4. Минимален ранг – III-ти младши.
ІІ. Допълнителни изисквания:
Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
Отлично познаване на нормативните актове, свързани с дейността на длъжността: КСО, ЗЗ, ЗЛП, ЗСУ, ЗПУО, ЗЗД, ЗЗРК, ЗЗП, ЗАвП, ЗЕ, ЗЗБ, ЗЗОС, ЗЗШОС, ЗМСМА, ЗДСл, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС – Иваново.
ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика:
Организира, координира и контролира дейностите по реализация на общинската политика в следните сфери: образование, култура, туризъм, социални дейности, здравеопазване, транспорт, защита от дискриминация, спорт, търговия и защита на потребителите, младежки дейности, енергийна ефективност, защита на живота и здравето на населението, опазване на околната среда и имуществото при бедствия и военно положение. Ръководи, координира и контролира служителите в Отдел „Хуманитарни дейности и защита на населението“ (ХДЗН) чрез пряко възлагане на задачите и оказване на методическа помощ на подчинените длъжности в отдела. Осъществява контрол върху законосъобразното прилагане на нормативната уредба в областите на компетентност на отдел ХДЗН. Координира и контролира изготвянето на годишни общински дългосрочни стратегии в областите на дейност на отдела в съответствие с местните, държавните политики и директивите на ЕС в изброените сектори. Проучва, анализира и предлага на кмета на общината възможности за участие по различни донорски програми в областите си на дейност, като координира подготовката на необходимите документи за кандидатстване. Реализира дейности по оптимизиране мрежата на общинското здравеопазване. Организира и контролира провеждането на процедури и конкурси за подбор на лицензирани доставчици, на които предоставя управлението на общински социални услуги, делегирани от държавата. Организира разпределението на хуманитарни помощи за общината и контролира раздаването им , съобразно волята на дарителя. Участва в конкурси за избор на директори на общински училища и детски градини, както и в областни и общински комисии по всички въпроси, свързани с осъществяването на функциите му.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен. Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично, или чрез пълномощник с изрично нотариално заверено пълномощно, в 10 (десет) дневен срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса. Документите може да се подават в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център” и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg, като в този случай заявлението по т. 1 и декларацията по т. 2 следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Минимална заплата определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация - 1077 лв. (хиляда седемдесет и седем лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Главен експерт в дирекция „Специализирана администрация” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
Допуснат кандидат:
№ по ред Име, презиме и фамилия на кандидата
1. Илияна Георгиева Кунчева
Недопуснати кандидати - няма
Председател на конкурсната комисия: /п/
Мариана Драшкова
Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново
Дата: 25.08.2025 г.
П Р О Т О К О Л
за начина на оценяване
на конкурс за длъжността „началник отдел хуманитарни дейности и защита на населенето“ в дирекция „СПЕЦИАЛИЗИРАНА АДМИНИСТРАЦИЯ”
Днес, 25.08.2025 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-471/22.08.2025 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:
Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
Брой на въпроси на теста – 30.
Време за решаване на теста – 60 минути.
Оценяване на въпросите:
от 1 до 15 – по 1 точка;
от 16 до 30 – по 2 точки;
Максимален резултат – 45 точки.
Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
от 30 до 35 точки – оценка 1
от 36 до 40 точки – оценка 2
от 40 до 45 точки – оценка 3
Оценяването се извършва по 3-степенна скала:
3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.
Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
Резултат от теста – умножава се по 3;
Резултат от интервюто – умножава се по 5.
Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Мариана Драшкова /п/
ЧЛЕНОВЕ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
Петя Петкова /п/
Диана Данчева /п/
ИЗВЛЕЧЕНИЕ ОТ ПРОТОКОЛ
ОТ КОМИСИЯТА, НАЗНАЧЕНА СЪС ЗАПОВЕД № РД-09-471/22.08.2025 Г. НА КМЕТА НА ОБЩИНА ИВАНОВО, ОТНОСНО ПРОВЕЖДАНЕ НА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „НАЧАЛНИК ОТДЕЛ ХУМАНИТАРНИ ДЕЙНОСТИ И ЗАЩИТА НА НАСЕЛЕНИЕТО“ В ДИРЕКЦИЯ „СА“ -1 ЩАТНА БРОЙКА
Окончателният резултат на кандидата от проведеният конкурс се определи като сбор от резултатите, получени от теста и интервюто, умножени с определените коефициенти, оформени съгласно Приложение № 8 към чл.43, ал.2 от НПКПМД
|
Име, презиме и фамилия на кандидата |
Резултат от начина по чл. 33 |
Коефи- циент
|
Резултат от интер- вюто |
Коефи- циент
|
Окончателен резултат |
| Илияна Георгиева Кунчева | 45 | 3 | 110 | 5 | 635 |
На основание чл. 10, ал. 1 от ЗДСл, във връзка с чл.44, ал. 1 от НПКПМДСл конкурсната комисия класира успешно, издържалият конкурса кандидат:
Първо място –Илияна Георгиева Кунчева – 635 точки.
…………………..
МАРИАНА ДРАШКОВА /п/
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ
