Обяви

ОБЯВА ЗА КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ”

О  Б  Я  В  Я  В  А   К  О  Н  К  У  Р  С

 

На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а от Закона за държавния служител, във връзка с чл.10, ал.1 и ал.2 от Закона за държавния служител (ЗДСл), чл. 14 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)

ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „РЪКОВОДИТЕЛ НА ЗВЕНО ЗА ВЪТРЕШЕН ОДИТ” В ЗВЕНО „ВЪТРЕШЕН ОДИТ” – 1 щатна бройка.

І. Минималните и специфични  и допълнителни изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността:

  1. Образователна степен – магистър;
  2. Професионална област –финанси, стопански и правни науки;
  3. Професионален опит –  4 години;
  4. Минимален ранг –III-ти младши;
  5. Кандидатите трябва да отговарят на изискванията по чл.19, ал.2, т.1, 2 и 4 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор, а именно:

5.1. да са дееспособни лица;

5.2. да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и да не са лишени по съдебен ред от правото да заемат съответната длъжност;

5.3. да притежават сертификат за вътрешен одитор в публичния сектор, издаден от министъра на финансите след успешно положен изпит по чл.53 от Закона за вътрешния одит в публичния сектор или да притежават валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор;

5.4. да имат най-малко три години стаж в областта на вътрешния или външния одит.

 

ІІ. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:

  1. Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
  2. Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
  3. Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
  4. Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
  5. Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
  6. Управленска компетентност – планиране, организиране, координиране и контрол на дейността на звеното за осигуряване изпълнението на индивидуалните и организационните цели;
  7. Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
  8. Да познават и ползват нормативните актове, свързани с дейността на длъжността ЗДСл,ЗМСМА, ЗА, ЗФУКПС,3ПФ, ЗВОПС, ЗОП, ЗЗСч, подзаконовите нормативни актове за тяхното прилагане, както и вътрешно нормативната уредба на Община Иваново.

ІІІ. Кратко описание на длъжността по длъжностна характеристика: Изготвя и представя за съгласуване от кмета и от одитния комитет, ако има сформиран такъв, проект на статут на звеното за вътрешен одит, стратегически и годишен план за дейността по вътрешен одит. Координира взаимодействието с външните одитори. Участва в одитните ангажименти за даване на увереност чрез одит на системите, одит за съответствие, одит на изпълнението, финансов одит, одит на информационните системи и технологии и преглед на състоянието, като изготвя работна програма за конкретния одитен ангажимент, определя членовете и ръководителя на одитния екип, когато такъв се сформира, изготвя одитния план на одитния ангажимент, извършва конкретни тествания и контроли, извършва документални проверки, извършва материални проверки, след извършените проверки попълва работните документи, написва констатацията, изводите и препоръките по проверяваната задача; проверява и одобрява одитния доклад - за пълнота, обоснованост, точност, комплектова констатацията с доказателствата и я представя на ръководителя на одитираната организация и на кмета на Общината. Разпределя задачите на одиторите от екипа в съответствие с техния опит и компетенции, когато е определен одитен екип. Своевременно докладва на Кмета на общината за резултатите от одитните ангажименти и всички значими въпроси, породени от тях, дадените препоръки и предприетите действия за подобряване дейността на организацията, с цел да подобри дейността на одитираната организация и да подпомогне за превенция на порочни практики или неефективно управление и неправилно разходване и/или разпиляване на имущество. Изготвя и представя на Кмета на общината, на одитния комитет /ако има сформиран такъв/ и на общинския съвет шестмесечен и годишен доклад за дейността по вътрешен одит и оценка на адекватността и ефективността на системите за финансово управление и контрол. Осъществява функциите, правата и задълженията вменени му с Закона за вътрешния одит в публичния сектор, Стандартите за вътрешния одит, Етичния кодекс на вътрешните одитори, Статута на вътрешния одит и Методология, утвърдена от министъра на финансите.

ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.

V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:

  1. Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
  2. Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
  3. Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва  номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
  4. Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
  5. Копие на сертификат “Вътрешен одитор в публичния сектор“, издаден от министъра на финансите или валиден международно признат сертификат за вътрешен одитор.

VІ. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи.

При подаването на документите лично или чрез пълномощник, кандидатите се уведомяват от служителите определени да приемат документите, за пречките за назначаване, посочени в чл.7, ал.2 от ЗДСл и в други нормативни актове. На кандидатите се предоставя длъжностна характеристика за конкурсната длъжност. В случаите на подаване на документите по електронен път, информацията за пречките за назначаване и длъжностната характеристика се изпращат на кандидата по електронен път. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 27.

VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация:   минимална - 780 лв. (седемстотин о осемдесет лева), максимална – 2200 лв. (две хиляди и двеста лева). При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.

VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.

 

Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“

Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“

На 04.01.2022 г. Община Иваново стартира изпълнението на Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“ по Целева програма „Обществени трапезарии“, финансирана от Фонд „Социална закрила“ Осигурява се безплатна храна на 150 нуждаещи се лица.

Общият размер за реализиране на Проекта е 119 040 лв.

Срокът за изпълнение на дейностите по проекта е до 31.12.2022 година.
            С реализирането на проекта се цели подобряване качеството на живот и осигуряване на помощ и подкрепа на лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане; лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях; самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /пенсии за осигурителен стаж и възраст; пенсии за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност/; скитащи и бездомни деца и лица; лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците, лица, изпаднали в тежка ситуация, в следствие на епидемичната обстановка – поставени под карантина, лица завърнали се от други държави, останали без работа и без доход, чрез реализиране на дейности за безвъзмездно предоставяне на храна.

Всеки работен ден Домашният социален патронаж доставя до дома на потребителите супа, основно ястие, хляб и поне веднъж седмично десерт на възрастни хора, хора с увреждания и лица без доходи или с доходи под линията на бедност.
Потребителите са от следните целеви групи:

•           Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;

•           Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;

•           Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /пенсии за осигурителен стаж и възраст; пенсии за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност /;

•           Скитащи и бездомни деца и лица;

•           Лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.

•           Лица, изпаднали в тежка ситуация, в следствие на епидемичната обстановка – поставени под карантина, лица завърнали се от други държави, останали без работа и без доход.

Желаещите да бъдат включени в Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“ по Целева програма „Обществени трапезарии“, финансирана от Фонд „Социална закрила“, подаваха заявления до Кмета на Община Иваново.

 

Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“

Община Иваново обявява прием на Заявления-декларации от лица, които желаят да бъдат включени в Проект „Обществена трапезария в Община Иваново“.

 

Същият е със срок на изпълнение 04.01.2022 г. – 31.12.2022 г.

 

Потребителите трябва да попадат в една от следните целеви групи:

  • Лица и семейства на месечно подпомагане по реда и условията на чл. 9 от Правилника за прилагане на Закона за социално подпомагане;
  • Лица с доказана липса на доходи и близки, които да се грижат за тях;
  • Самотно живеещи лица и семейства, получаващи минимални пенсии /пенсии за осигурителен стаж и възраст; пенсии за инвалидност; наследствени пенсии; пенсии, несвързани с трудова дейност/;
  • Скитащи и бездомни деца и лица;
  • Лица от уязвими групи – граждани на трети страни, по смисъла на § 1, т. 17 от допълнителните разпоредби от Закона за убежището и бежанците.
  • Лица, изпаднали в тежка ситуация, в следствие на епидемичната обстановка – поставени под карантина, лица завърнали се от други държави, останали без работа и без доход.

 

Необходими документи за кандидатстване:

  1. Заявление-декларация (Приложение № 5)- по образец;
  2. Копие на лична карта;
  3. Експертно решение на ТЕЛК (ако е приложимо).

 

Срок за подаване на документите: 17.12.2021 г.

 

За повече информация, се обадете на:

08111/ 22-24 – Домашен социален патронаж

08116/22-53 – Община Иваново

 

Еднократна финансова подкрепа за отопление по ПМС №368/04.11.2021 г.

Еднократна финансова подкрепа за отопление по ПМС №368/04.11.2021 г.

 

Лицата, които не са подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителен сезон 2021/2022 г. в периода от 01.07.2021 г. до 31.10.2021 г. могат да подадат заявление-декларация за отпускане на еднократна финансова подкрепа за отопление.

Заявлението се подава в Дирекция „Социално подпомагане“ по настоящ адрес в периода от 09.11.2021 г. до 23.11.2021 г. включително.

В заявлението-декларация се декларират доходите на семейството за периода от м. април 2021 г. до м. септември 2021 г.

 

Към заявлението-декларация се прилагат следните документи за доходи от:

- трудови правоотношения и/или приравнени на тях правоотношения;
- извършване на услуги с личен труд;
- дейности в областта на селското, горското и водното стопанство;
- стипендии;
- други доходи.

Еднократната финансова подкрепа по чл. 6 от   ПМС № 368/04.11.2021 г. се предоставя служебно от дирекциите "Социално подпомагане" въз основа на списък, утвърден със заповед на директора на съответната дирекция "Социално подпомагане", на:

 

1. лица и семейства, подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., на които е издадена заповед за отказ единствено на основание чл. 2, ал. 1 от Наредба № РД-07-5 от 2008 г., поради установен средномесечен доход за предходните 6 месеца, по-висок със сума, по-малка или равна на 30,00 лв. от диференцирания доход за отопление;

2. лица и семейства, подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., на които е издадена заповед за отказ единствено на основание чл. 2, ал. 1 от Наредбата поради непълна 6-месечна регистрация в дирекция "Бюро по труда" към 1 ноември 2021 г.;

3. лица и семейства, подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., на които е издадена заповед за отказ единствено на основание чл. 2, ал. 1 от Наредбата поради непълна 6-месечна регистрация в дирекция "Бюро по труда" към 1 ноември 2021 г. и установен средномесечен доход за предходните 6 месеца, по-висок със сума, по-малка или равна на 30,00 лв. от диференцирания доход за отопление.

 

Право на еднократна финансова подкрепа по чл. 6 от ПМС № 368/04.11.2021 г. имат и:

 

1. лица и семейства, които не са подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., отговарящи на условията на чл. 2, ал. 1 от Наредбата и чийто средномесечен доход за 6 последователни месеца е не по-висок със сума, по-малка или равна на 30,00 лв. от диференцирания доход за отопление;

2. лица и семейства, които не са подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., отговарящи на условията на чл. 2, ал. 1 от Наредбата, имали са непълна 6-месечна регистрация в дирекция "Бюро по труда" и продължават да са регистрирани като безработни;

3. лица и семейства, които не са подали заявление-декларация за отпускане на целева помощ за отопление за отоплителния сезон 2021 – 2022 г., отговарящи на условията на чл. 2, ал. 1 от Наредбата, имали са непълна 6-месечна регистрация в дирекция "Бюро по труда", продължават да са регистрирани и чийто средномесечен доход за 6 последователни месеца е не по-висок със сума, по-малка или равна на 30,00 лв. от диференцирания доход за отопление.

 

Заявлението се подава в Дирекция „Социално подпомагане“ по настоящ адрес по един от следните начини:

 

  • 1. лично, като към заявление-декларацията се прилага лична карта (за справка);
  • 2. чрез лицензиран пощенски оператор, като заявление-декларацията следва да е в оригинал;
  • 3. чрез електронна поща на дирекция „Социално подпомагане“ по настоящ адрес.

 

 

Увеличен риск от възникване на пожари в земеделските земи и горите

С настъпването на летния сезон и повишаване на температурите, се увеличава рискът от възникване на пожари в земеделските земи и горите. В тази връзка РД „Пожарна безопасност и защита на населението“ – Русе стартира информационно-разяснителна кампания „Пази горите от пожар“ и „Пази реколтата от пожар“. Целта е информацията да достигне до възможно повече хора и чрез формиране на безопасно поведение да се намали броят на възникналите пожари.

РД „Пожарна безопасност и защита на населението“ – Русе напомня, че всеки гражданин носи лична отговорност при използването на открит огън и спазване на правилата за пожарна безопасност.

Подробна информация за кампанията може да откриете на страницата на ГДПБЗН. – https://pojarna.com/

При пожар незабавно подавайте сигнал на тел. 112

 

Срочна служба в доброволния резерв

О Б Я В А

      Офисът за военен отчет в общината Ви информира, че със заповед ОХ-857/27.09.2021 г. на министъра на отбраната на Република България е открита процедура по първия прием на български граждани за срочна служба в доброволния резерв. Срочната служба в доброволния резерв се изпълнява за срок от 6 месеца, след подписване на договор. По време на службата срочнослужещите са със статут на военнослужещи. За времето на срочната служба в доброволния резерв, резервистът ще получава основно месечно възнаграждение в съответствие със заеманата длъжност и присвоенното военно звание. На кандидатите ще е осигурено и настаняване, при условия и по ред, определени с акт на министъра на отбраната.

Обявени са 150 свободни длъжности. 120 от тях са за длъжността „младши специалист”, в която приетите ще изпълняват служба в НВУ„ Васил Левски”-гр. Велико Търново и 30 от тях- във Факултет-„Артилерия, ПВО и КИС” на НВУ в гр. Шумен. Съгласно заповедта на министъра, службата ще започне от 10.01.2022г. Кандидатите следва да подадат чрез военните окръжия писмени заявления до началника на НВУ, в срок до 22.10.2021 г., прилагайки посочените в нея документи.

Могат да кандидатстват лица, които:

  • имат завършено най-малко основно образование;
  • са годни за служба в доброволния резерв;
  • психологически пригодни за служба в доброволния резерв;
  • не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независмо от реабилитацията;
  • срещу тях няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
  • нямат друго гражданство;
  • не навършват 40 години в годината на кандидатстване;
  • нямат премината военна служба, срочна служба или военна подготовка.

    

Кандидатства се за една длъжност.

За информация:

082/834 817 - Военно окръжие I степен - Русе

088 684 1435 – Офис за военен отчет в общината

 

 

Линк към обявата:

http://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-sa-150-sto-i-petdeset-vakantni-dlzhnosti-za-srochna-sluzhba-v-dobrovolniya-rezerv-v

 

Обява за войници

О Б Я В А

      Офисът за военен отчет в общината Ви информира, че със заповед ОХ-57429.06.2021 на министъра на отбраната на Република България е разкрита  процедура  по обявяване на 155 войнишки длъжности за приемане на военна служба във военни формирования  от Сухопътните войски на лица, завършили граждански средни или висши училища. В гарнизон Стара Загора обявените войнишки длъжности са 35, в Ямбол-14, във военно формирование 52 740-Хасково-6. 80 са обявените войнишки длъжности в 61-а механизирана бригада-Карлово, а в 4-ти артилерийски полк-Асеновград и във военно формирование 42 600-Мусачево са обявени по 10 места. Обявените длъжности са за радиотелеграфисти, шофьори, зенитчици, автоматчици, маханик-водачи, сапьори, химици, помощник-готвачи, артилеристи.

Кандидатите е необходимо да отговарят на следните изисквания:

  1. Да притежават образование, съответстващо на изискванията на длъжността.
  2. Да не са по-възрастни от 40 (41 или 44) години.

ВАЖНО: Кандидатите за войници, спечелили кокурса се приемат на военна служба, ако към датата на сключването на договора за ВС не са навъряили 40 (41 или 44) години.

         Съгласно чл. 141, ал.6 ЗОВСРБ, възрастта от 41 или 44 години се прилага по отношение на кандидатите, които отговарят на следните условия:

         - изпълнявали са военна служба (кадрова военна служба) във въоръжените сили и не са били освободени от нея по дисциплинарен ред;

         - кандидатстват за заемане на длъжността не по-късно от 10 години след освобождаването им от военна служба (кадрова военна служба);

         - възрастта от 41 години се прилага за упражнилите правото си на пенсия, а 44 години за не упражнилите правото си на пенсия;

         - към датата на приемане на военна служба им остават не по-малко от 5 години до навършване на пределна възраст по чл. 160 за военното звание, изискващо се за длъжността.

      3. Да са годни по медицинските стандарти и психологически пригодни за военна служба.

      4. Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер и срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ         характер.

      5. Да нямат друго гражданство.

      Срок за подаване на документите - 18.08.2021г. включително.

ЗА ИНФОРМАЦИЯ:

082/834 817  -  Военно окръжие I степен-Русе  -  гр. Русе, ул. „Княжеска” № 8

088 684 1435 – Офис за военен отчет в общината

Линк към обявата: http://www.comd.bg/bg/content/obyaveni-155-sto-petdeset-i-pet-vakantni-dlzhnosti-za-voynici-v-suhoptnite-voyski-za

Обява за прием на курсанти във Военните училища

Прием за учебната 2021/2022 г.  в

НВУ „Васил Левски” Велико Търново

Военно окръжие I степен – Русе информира випускниците на средни училища в област Русе, че за учебната 2021/2022 г. НВУ „Васил Левски" - Велико Търново обявява прием на курсанти в редовна форма на обучение за придобиване на образователно-квалификационна степен „бакалавър" в Професионално направление „Военно дело", по специализации от специалността „Организация и управление на военни формирования на тактическо ниво", както следва:

 

 

МОТОПЕХОТНИ  И ТАНКОВИ ВОЙСКИ

34 места

РАЗУЗНАВАНЕ

17 места

ЕЛЕКТРОННО РАЗУЗНАВАНЕ И ЕЛЕКТРОННА ВОЙНА

5 места

ПОЛЕВА АРТИЛЕРИЯ

45 места

ПРОТИВОВЪЗДУШНА ОТБРАНА НА ВОЙСКИТЕ

29 места

ИНЖЕНЕРНИ ВОЙСКИ

12 места

АРТИЛЕРИЙСКО ИНСТРУМЕНТАЛНО РАЗУЗНАВАНЕ

7 места

РАДИОТЕХНИЧЕСКИ ВОЙСКИ

8 места

ЗЕНИТНО-РАКЕТНИ ВОЙСКИ

8 места

АРТИЛЕРИЙСКО И ЗЕНИТНО-РАКЕТНО ВЪОРЪЖЕНИЕ, ОПТИКА И ВОЙНИ ПРИПАСИ

10 места

МАТЕРИАЛНИ РЕСУРСИ. ПРИДВИЖВАНЕ И ТРАНСПОРТ

25 места

ТАНКОВА И АВТОМОБИЛНА ТЕХНИКА

5 места

 

ВОЕННИ КОМУНИКАЦИОННИ И ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ - КОМУНИКАЦИОННА ТЕХНИКА И ТЕХНОЛОГИИ (КТТ)

 

11 места

 

ВОЕННИ КОМУНИКАЦИОННИ И ИНФОРМАЦИОННИ СИСТЕМИ - КОМПЮТЪРНИ СИСТЕМИ И ТЕХНОЛОГИИ (КСТ)

15 места

Срокове за подаване на документи във Военно окръжие I степен – Русе:

Кампания за ранен прием - до 12.03.2021 г.

Кампания за редовен прием - до 11.06.2021 г.

Комплект-документи се получават от Военно окръжие I степен – Русе.

Информация по всички въпроси, свързани с кампанията, може да получите на телефони:

  1. за НВУ:   Връзки с обществеността: 062 61 88 07

Информационен център: 062 61 88 66

  1. за Военно окръжие I степен – Русе: 082/83-48-17

 

 

Прием за учебната 2021/2022 г.  във

ВВВУ „Георги Бенковски” Долна Митрополия

 

Военно окръжие I степен – Русе информира випускниците на средни училища в област Русе, че за учебната 2021/2022 г. ВВВУ „Георги Бенковски" - Долна Митрополия обявява прием на курсанти за обучение но специалността „Организация и управление на военни формирования на тактическо ниво" в професионално направление „Военно дело", редовна форма на обучение за придобиване на висше образование на образователно-квалификационна степен „Бакалавър" и по специализации:

 

ЛЕТЕЦ-ПИЛОТ

ЩУРМАН - УПРАВЛЕНИЕ НА ВЪЗДУШНОТО ДВИЖЕНИЕ

25 места

7 места

 

ЛЕТАТЕЛНИ АПАРАТИ И АВИАЦИОННИ ДВИГАТЕЛИ

6 места

 

ЛЕТИЩНО ОСИГУРЯВАНЕ

5 места

 

РАДИОЕЛЕКТРОННО ОБОРУДВАНЕ НА ЛЕТАТЕЛНИ АПАРАТИ

6 места

 

АВИАЦИОННИ, ЕЛЕКТРОПРИБОРНИ И АВТОМАТИЧНИ СИСТЕМИ

5 места

 

 

 

и в електронната платформа за кандидатстване на ВВВУ

         Първа кампания за ранен прием - до 26.02.2021 г.

Втора кампания за ранен прием - до 29.04.2021 г.        

Кампания за редовен прием - до 25.06.2021 г.

 

Информация по всички въпроси свързани с кампанията, може получите на телефони:

>  за ВВВУ: 0882 34 77 91 г-н Стоян Стоянов

(само от 08:30 до 16:30, в работни дни от понеделник до петък)

>  за Военно окръжие - I степен – Русе: 082/83-48-17

 

       

Комплектът с документи за кандидатстване за курсанти, може да се получи от Военно окръжие - I степен – Русе, или да бъде изтеглен от сайта на ВВВУ „Георги Бенковски".

Кандидатстването е по електронен път, чрез сайта на ВВВУ „Георги Бенковски: http://\vww.af-acad.bg/cadets admission или във Военно окръжие - I степен – Русе.

 

 

 

Прием за учебната 2021/2022 г.  във

 

 

 
 

ВВМУ „Н. Й. Вапцаров” - Варна

 

 

Военно окръжие I степен – Русе информира випускниците на средни училища в област Русе за приема във ВВМУ „Н.И.Вапцаров" за учебната 2021/2022 г.:

За учебната 2021/2022 г. ВВМУ „Н.И.Вапцаров" - Варна обявява записване на курсанти с 5-годишен срок на обучение по специалността „Организация и управление на военни формирования на тактическо ниво" в професионално направление „Военно дело", редовна форма на обучение, за придобиване на висше образование с образователно-квалификационна степен „Бакалавър" и по специализации, както следва:

- Корабоводене;     

- Корабни машини и механизми;

- Кибероперации;   

- Военноморска логистика;

- Мехатроника;     

- Военноморски комуникационни и радиотехнически системи;

- Медицинско осигуряване на въоръжените сили ( медицина).

За учебната 2021/2022 г. ВВМУ „Н.И.Вапцаров" - Варна обявява записване на курсанти редовна форма на обучение, с 6-годишен срок на обучение за придобиване на образователно-квалификационна степен „Бакалавър" по специалността „Организация и управление на военни формирования на тактическо ниво", в професионално направление „Военно дело" и по специалност „МЕДИЦИНА" в МУ „Проф. д-р Параскев Стоянов" - Варна.

ИНФОРМАЦИЯ:        -  ВВМУ     -     0889044111  -  капитан 3 ранг Славова

                                     -  Военно окръжие I степен – Русе   -    082/83-48-17

Срокове за подаване на документи във Военно окръжие I степен – Русе:

1. Първа кампания за ранен прием - до 22.01.2021 г.

2. Втора кампания за ранен прием - до 26.03.2021 г.

3. Кампания за редовен прием - до 25.06.2021 г.

Комплект-документи се получават от Военно окръжие - I степен – Русе.