Програма за за започване и развитие на самостоятелна стопанска дейност на хора с увреждания
Агенцията за хора с увреждания (АХУ) обявява конкурс за финансиране на проекти за започване и развитие на самостоятелна стопанска дейност на хора с увреждания.
Общите условия, на които следва да отговарят хората с увреждания, за да кандидатстват за финансиране са:
- Да бъдат физически лица с трайни увреждания, с 50 и повече от 50 % определена намалена работоспособност, съгласно решение на ТЕЛК/НЕЛК.
- Да нямат учредено еднолично предприятие, независимо дали е действащо или недействащо, както и да са участващи като съдружници в други търговски дружества.
- Физическото лице - собственик на едноличното предприятие, е задължено след извършване на предвидените основни дейност, активно да работи само в него и в негов интерес.
Размерът на исканото финансиране за едно конкурсно предложение не може да надвишава сумата от 30 000 лв., като собствено участие не е необходимо.
Дейностите, които могат да се изпълняват в рамките на проекта се делят на две групи:
- Инвестиционни дейности, чиято продължителност не може да бъде по-голяма от 4 (четири) месеца;
- Дейности, които ще се изпълняват след приключване на инвестиционните такива. Продължителността им не може да бъде по- малка от 24 (двадесет и четири) месеца.
Средствата се отпускат за покриване само на инвестиционни разходи, като учредяване на ново предприятие, строително-ремонтни работи, оборудване на разкритите работни места, едно от които задължително е на собственика на предприятието, стартов минимален оборотен капитал, краткосрочен обучителен курс за собственика на предприятието.
По-подробна информация може да намерите в Методиката за финансиране на проекти за започване и развитие на самостоятелна стопанска дейност на хората с увреждания. Методиката и документите към нея са актуализирани и са публикувани в сайта на АХУ, рубрика Проекти/Програми/Самостоятелен бизнес.
Максимален размер на субсидията е до 30 000 лева.
Краен срок за подаване на проекти: 17.30 часа на 23.04.2024 година
Електронен адрес: ahu_ssd@mlsp.government.bg
ОБЯВА - ЗА провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 19.06.2024 г. до 27.06.2024 г., във формирования на Сухопътните войски, дислоци
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 19.06.2024 г. до 27.06.2024 г., във формирования на Сухопътните войски, дислоцирани в гарнизоните Стара Загора, Ямбол, Хасково, Карлово, Казанлък, Благоевград, Враца, Плевен, Шумен, Сливен, Пловдив, Асеновград, Белене, Смолян, Свобода, Горна Оряховица, София и Мусачево.
Със заповед № 3РД-289/28.02.2024 г. на командира на Сухопътните войски, са обявени 314 (триста и четиринадесет) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военни формирования (в. ф.) от Сухопътните войски.
Кандидатите за участие в конкурса, трябва да отговарят на следните изисквания:
- да имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за неупражнилите правото си на пенсия;
- да са годни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство;
- да не са освобождавани от военна служба поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- да покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- да са психологично пригодни.
Срок за подаване на документи – 05.04.2024 година.
В съответствие със заповед № ОХ-720/28.08.2023 г. на министъра на отбраната, размерът на основното месечно възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
- Интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Препратка към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava_sv-12.03.24.pdf
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войници във военни формирования от Военновъздушните сили за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войници във военни формирования от Военновъздушните сили за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина
Със заповед на командира на Военновъздушните сили № РД-83/06.02.2024 г., са обявени 174 (сто седемдесет и четири) вакантни длъжности за войници във ВВС за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина.
Кандидатите за назначаване на вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 или ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България.
Срок за подаване на документи – до 22.03.2024 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
- Интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Линк към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/vvs-09.02.24.pdf
О Б Я В А за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.04.2024г. до 19.04.2024г.
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната и в чужбина за времето от 15.04.2024г. до 19.04.2024г.
Със заповед № РД-59/04.01.2024г. на командира на Командване за логистична поддръжка, са обявени 106 (сто и шест) войнишки длъжности за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, във военни формирования (в.ф.) от състава на Командване за логистична поддръжка, както следва:
- 54300-София, 54870-София, 54630-Бургас и 57310-Ловеч – 50 длъжности;
- 48940-Бургас, 54850-Бургас, 54860-Бургас и 54680-Бургас – 27 длъжности;
- 22960 – Царева Ливада – 2 длъжности;
- 52480 – София – 24 длъжности;
- 22680 – Карлово – 1 длъжност;
- 22620 – София – 2 длъжности.
2. Кандидатите е необходимо да отговарят на следните изисквания:
- да са пълнолетни български граждани;
- да имат средно или по-високо образование;
- да не са по възрастни от 40 години, към датата на приемане на военна служба;
- да са годни по медицинските стандарти и психологично пригодни за военна служба;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- да нямат друго гражданство.
3. Срок за подаване на документите - 01.03.2024 година.
4. Размерът на основното месечното възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8, тел. 082/834 817;
- интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
Линк към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava_klp-11.01.24.pdf
О Б Я В А за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за матроски (войнишки) длъжности във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина
Със заповед на командира на Военноморските сили, № РД-01-11/08.01.2024 г., е разкрита процедура за обявяване на 34 (тридесет и четири) вакантни длъжности за матроси (войници) във военни формирования от Военноморските сили, за приемане на военна служба на лица, завършили граждански, средни или висши училища в страната или в чужбина, както следва:
- Варна – 27 длъжности; - Бургас – 7 длъжности.
Размерът на месечното възнаграждение за най-ниската матроска (войнишка) длъжност е не по-малък от 1405 лева.
Кандидатите за вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 и ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ):
- имат средно или по-високо образование;
- към датата на приемане на военна служба, да не са по-възрастни от 40 години, а лицата отговарящи на изискванията на чл. 141, ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили (ЗОВСРБ), не по-възрастни от 41 години за упражнилите правото си на пенсия и не по-възрастни от 44 години за не упражнилите правото си на пенсия;
- годни са за военна служба;
- не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях да няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- нямат друго гражданство;
- не са освобождавани от военна служба, поради наложено дисциплинарно наказание „уволнение”;
- покриват нормативите за физическа годност, определени с акт на министъра на отбраната;
- са психологично пригодни.
Срок за подаване на документи - 09.02.2024 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;
- Интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
Линк към обявата:
https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyava-vms-15.02.2
ОБЯВА - за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина
О Б Я В А
за провеждане на конкурс за войнишки длъжности във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища, в страната или в чужбина.
Със заповед № 3РД-190/07.02.2024 г. на командира на Съвместното командване на силите е разкрита процедура за приемане на военна служба на лица, завършили граждански средни или висши училища в страната или в чужбина на 28 (двадесет и осем) длъжности за войници във военни формирования от състава на Съвместното командване на силите (СКС).
Кандидатите за назначаване на вакантните длъжности е необходимо да отговарят на изискванията на чл. 141, ал. 1 и ал. 6 от Закона за отбраната и въоръжените сили на Република България (ЗОВСРБ).
В съответствие със заповед № ОХ-720/28.08.2023 г. на министъра на отбраната, размерът на основното месечно възнаграждение е не по-малък от 1405 лева.
Кандидатите трябва да са пълнолетни български граждани, които отговарят на следните изисквания:
- имат средно или по-високо образование;
- не са по-възрастни от 40 години;
- не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер, независимо от реабилитацията;
- срещу тях няма образувано наказателно производство за умишлено престъпление от общ характер;
- нямат друго гражданство.
В конкурса могат да участват и лица, изпълнявали военна служба (кадрова военна служба) отговарящи на изискванията на т. 6.1, без изискването за възраст, ако:
- не са били освободени по дисциплинарен ред;
- към датата на приемане на военна служба им остават не по-малко от 5 години до навършване на пределната възраст за военно звание „редник“ - 49 години за неупражнилите право на пенсия за осигурителен стаж и възраст при условията на Кодекса за социално осигуряване и 46 години - за упражнилите;
- кандидатстват за заемане на длъжността не по-късно от 10 години след освобождаването от военна служба (кадрова военна служба).
Срок за подаване на документи – до 08.03.2024 година.
За информация:
- Военно окръжие I степен – Русе – ул. ”Княжеска” № 8 – тел. 082/834 817;
- Офис за военен отчет в общината – 088 684 1435
- Интернет сайтове: - на Министерство на отбраната - www.mod.bg
- на Централно военно окръжие - www.comd.bg
Линк към обявата: https://www.comd.bg/sites/default/files/public_files/zapovedi/mo/obyav
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”
О Б Щ И Н А И В А Н О В О
О Б Я В Я В А К О Н К У Р С
На основание чл. 44, ал. 1, т. 3 и ал. 2 от Закона за местното самоуправление и местната администрация (ЗМСМА), чл. 10а, във връзка с чл. 10, ал. 1 и ал. 2 от Закона за държавния служител (ЗДСл) , чл. 13, ал. 1, във връзка с чл. 4, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
ЗА ДЛЪЖНОСТТА: „СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ” В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА” – 1 щатна бройка.
І. Минималните и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността са:
- Образователна степен – Магистър;
- Професионална област – Право;
- Правоспособен юрист;
- Професионален опит – една година;
- Минимален ранг – V-ти младши;
II. Кандидатите следва да притежават умения и способности за:
- Аналитична компетентност – събиране, обработване и анализ на информация и предлагане на ефективни решения;
- Ориентация към резултати – постигане на високи резултати в съответствие с поставените цели и изисквания;
- Работа в екип - Участие в екипи, които работят в сътрудничество за постигане на обща цел;
- Комуникативна компетентност – ефективен обмен на информация и ясно изразяване в устна и писмена форма;
- Фокус върху клиента (вътрешен/външен) – ефективно удовлетворяване на потребностите, интересите и очакванията на клиентите/потребителите на услугите и дейностите;
- Професионална компетентност – професионални знания и умения, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността;
- Дигитална компетентност – знания и умения за обработване на информация, създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и създаване на съдържание, дигитална комуникация, информационна сигурност и решаване на проблеми, които са необходими за успешно изпълнение на длъжността.
- Личностни умения и компетентности – умения за събиране, обработване и анализиране на информацията, умения за изграждане и поддържане на добри отношения вътре и извън администрацията, познаване на правилата на администрацията и административната среда.
- Да познава и ползва нормативните актове, свързани с дейността на длъжността – КТ, ЗДСл, ЗМСМА, ЗААН, АПК, ЗОС, ЗСПЗЗ, ЗОП, ЗУТ, ГПК, ДОПК, ЗУО, ЗГ, ЗНП, ЗЧ, ЗНА, ЗОЗЗ, подзаконовите нормативни актове към тях, както и наредбите на ОбС - Иваново.
ІІI. Кратко описание по длъжностна характеристика:
Осъществява процесуално представителство на кмета на общината пред всички органи на съдебната власт и арбитражен съд; Осигурява с правни средства спазването на законността и ефективното протичане на административната и стопанска дейност в Общината; Следи периодично за промените в законодателството и незабавно предприема необходимите действия по изменение и/или изменение и допълнение на подзаконовите нормативни актове на Общински съвет – Иваново, съобразно настъпилите промени в законодателството. Дава мнение по законосъобразността на проектите на заповеди на кмета на общината като ги парафира, а при несъгласие прилага мотивирано мнение; Съвместно с другите звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори, като контролира тяхната законосъобразност; Осигурява входящата и изходящата кореспонденция по съдебните дела, анализира и обобщава резултатите от съдебните и други дела и периодично информира кмета на общината за тях; Съдейства и осигурява с правни средства своевременното събиране на вземанията на общината;
Дава мнение по постъпили жалби, сигнали и предложения и съгласува отговорите от гледна точка на законосъобразност; Съставя актове за установяване на административни нарушения; Организира административно-наказателно производство за извършени нарушения по наредбите на Общински съвет Иваново и административните актове на кмета на общината; Съдейства за повишаване ефективността от стопанската и друга дейност в общината; участва в конкурси и търгове, провеждани от общината; Контролира законното прилагане на нормативните актове като предлага на ръководството решения за отделните казуси; Дава юридически консултации на служителите от общинска администрация при решаването на проблеми от компетентността на общината в следните области: социалните дейности, здравеопазването, транспорта, общинската собственост, земеделие и гори, гражданска регистрация и административно обслужване, местни данъци и такси, финансово счетоводна дейност и защита при бедствия и аварии; Подготвя и участва в организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки по реда на ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново, като изготвя всички необходими документи, свързани с процедурите; Изготвя тръжни документации за процедури по реда на ЗОП, по които Община Иваново е възложител; Следи за сроковете на договорите по изготвените от него тръжни документации по процедури за периодични доставки и услуги , като своевременно уведомява прекия си ръководител за необходимостта от провеждане на нова процедура по реда на ЗОП; Задължително дава мнения по законосъобразността на проектите, като съгласува актовете и решенията на кмета на общината и общинския съвет, свързани с дейността на Дирекция „СА“ и Дирекция „АПОФУС“ в направленията , за които отговаря; Отговаря за законосъобразността на изготвените документи и проведените процедури по ЗОП; Съвместно с други звена участва при съставянето, изменението и прекратяването на договори и преписки, свързани със ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в община Иваново; Проучва включените етапи и вида на процедурите, комплектованост на документацията и проверка на задълженията по договорите по ЗОП и Вътрешните правила за планиране, организация, възлагане и контрол върху изпълнението на сключените договори за обществени поръчки в Община Иваново; Участва в изпълнението на общински програми и наредби; Отговаря за спазването на сроковете, предвидени в Закона за регионалното развитие и Правилника за прилагане на ЗРР, свързани със задълженията на кмета за представяне на отчети и информация на Общинския съвет – Иваново, като съгласува изготвените докладни записки; Организира и участва в отчитането на проекти, по които община Иваново е бенефициент; Носи пълна отговорност за достоверността на изразените становища и изготвените документи; В изпълнение на задълженията си служителят противодейства на корупционни прояви и на други неправомерни действия в администрацията; Дава заявка за разход на финансови средства свързани с преките си задължения; Изпълнява и други дейности, възложени от кмета на общината.
ІV. Начин за провеждане на конкурса: решаване на тест за познания от професионалната област на длъжността и относно администрацията в която е конкурсната длъжност и интервю.
V. Необходими документи, които следва да бъдат представени от кандидатите за участие в конкурса са:
- Писмено заявление за участие в конкурса по чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл) – по образец /Приложение 3/;
- Декларация по чл.17, ал.3, т.1 от (НПКПМДСл) – декларация от лицето за неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетно, не е поставено под запрещение, не е осъждано за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишено по съответен ред от правото да заема определена длъжност.
- Копия от документи за придобитата образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация и правоспособност, които се изискват за длъжността, ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочва номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага.
- Копия от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и/или придобит ранг като държавен служител;
VI. Място и срок за подаване на документи: Документите се подават лично или с изрично нотариално заверено пълномощно. Документите може да се подават и по електронен път на адрес obshtina@ivanovo.bg , като в този случай заявлението по т.1 и декларацията по т.2, следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис и следва да бъдат представени в 10-дневен (десетдневен) срок от деня следващ публикуването на обявлението за конкурса в сградата на Община Иваново, находяща се в с. Иваново, ул. „Олимпийска” № 75, ет. 1, стая № 7 – „Информационен център”. Задължително е представянето на оригиналите на копираните документи за сверяване от служителя, определен да приема документите. С входящ номер и дата се регистрират само заявленията, към които са представени всички посочени към тях документи. Телефон за контакти: 08116/22-53, вътр. 34.
VІІ. Граници на заплатата, определена за длъжността, съгл. Приложение № 1 към чл. 3, ал. 2 от Наредбата за заплатите на служителите в държавната администрация: минимална - 933 лв. , максимална – 1700 лв. При определяне на индивидуалния размер на основната заплата на спечелилия конкурса кандидат се отчитат нивото на заеманата длъжност и изискванията за нейното заемане, и квалификацията и професионалния опит на кандидата, съгласно нормативните актове, определящи формирането на възнаграждението и вътрешните правила, прилагани в администрацията.
VІІІ. Общодостъпно място, на което ще се обявяват списъците и други съобщения във връзка с конкурса: информационното табло на входа на Община Иваново и електронната страница на Община Иваново – www.ivanovo.bg.
Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура.
С П И С Ъ К
на допуснатите и недопуснатите кандидати за провеждане на конкурс за длъжността Старши юрисконсулт в дирекция „Административно правно обслужване, финанси и управление на собствеността” – 1 /една/ щатна бройка в Община Иваново, област Русе
- Допуснати кандидати:
№ по ред |
Име, презиме и фамилия на кандидата |
1. |
Марина ******Накова |
- Недопуснати кандидати: няма
С допуснатия до участие кандидат за длъжността Старши юрисконсулт в дирекция "АПОФУС" в Община Иваново, област Русе, тест ще се проведе на 20 февруари 2024 г. от 9,00, ч. в сградата на Община Иваново, ул.Олимпийска № 75.
Председател на конкурсната комисия: /п/
Мариана Драшкова
Директор дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново
Дата: 09.02.2024 г.
П Р О Т О К О Л
за начина на оценяване
на конкурс за длъжността СТАРШИ ЮРИСКОНСУЛТ В ДИРЕКЦИЯ „АДМИНИСТРАТИВНО ПРАВНО ОБСЛУЖВАНЕ, ФИНАНСИ И УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА”
Днес, 19.02.2024 г. Комисия, назначена със Заповед № РД 09-104 / 07.02.2024 г. на кмета на Община Иваново, на свое заседание реши:
- Конкурсът ще се проведе чрез тест при следната система за определяне на резултата и минимален резултат за успешно решаване:
- Брой на въпроси на теста – 30.
- Време за решаване на теста – 60 минути.
- Оценяване на въпросите:
- от 1 до 15 – по 1 точка;
- от 16 до 30 – по 2 точки;
- Максимален резултат – 45 точки.
- Минимален резултат за успешно издържан тест – 30 точки.
- Резултатът от теста се приравнява на оценки, както следва:
- от 30 до 35 точки – оценка 1
- от 36 до 40 точки – оценка 2
- от 40 до 45 точки – оценка 3
Оценяването се извършва по 3-степенна скала:
3 – напълно отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
1 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността.
Коефициент по чл. 34, ал. 5 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДСл)
- Резултат от теста – умножава се по 3;
- Резултат от интервюто – умножава се по 5.
- Интервюто съдържа въпроси за аналитична компетентност, ориентация към резултати, работа в екип, комуникативна компетентност, фокус към клиента /вътрешен/външен/, професионална компетентност и дигитална компетентност.
- Минималния резултат за успешно издържано интервю е оценка 3 – в средна степен отговаря на изискванията.
- Оценяването от интервюто се извършва също по петстепенна скала, по съответния формуляр Приложение № 5 към чл.42, ал. 4 от НПКПМДС.
- Оценката от интервюто на всеки кандидат е средноаритметична от оценките на проверяващите.
- Въз основа на проведения конкурс, комисията класира от първо до трето място кандидатите с най-висок резултат, които са покрили минималните резултати от теста и интервюто.
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
- Мариана Драшкова /п/
ЧЛЕНОВЕ НА
КОНКУРСНАТА КОМИСИЯ:
- Цветелина Тодорова/п/
- Магдалена Великова /п/
КЛАСИРАНЕ НА КАНДИДАТИТЕ
от проведения конкурс за назначаване на длъжността „Старши юрисконсулт“ – 1 /една/ щатна бройка в дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново
На основание чл.44, ал.4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители, конкурсната комисия обявява класирането на кандидатите от проведения на 20.02.2024 г. конкурс за длъжността „Главен юрисконсулт“ в дирекция „АПОФУС“ в Община Иваново:
На I- во място: Марина ******Накова
22.02.2024 г. Председател на конкурсната комисия: /п/
Мариана Драшкова
Директор дирекция „АПОФУС“
ПРОЕКТ ! СТРАТЕГИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ С ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ ЗА ПЕРИОДА 2023 г. - 2027 г.
ПРОЕКТ ! СТРАТЕГИЯ ЗА УПРАВЛЕНИЕ И РАЗПОРЕЖДАНЕ С ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ ЗА ПЕРИОДА 2023 г. - 2027 г.